Mijn Zenith is al binnen!

Ik vind het vooral een stoer horloge, moet je die schakels in de band zien, daarmee kun je een tractor uit de modder trekken…

Erg gaaf!

Prachtklok van een prachtwerk. Gefeliciteerd en veel draagplezier.:+1:

Uhhhhhh… Ik bedoelde prachtmerk!!!

Ze zijn er met verschillende banden zag ik.

Erg mooi, en nog een portuguese ook…

Super, proficiat!

Van harte gefeliciteerd. Ik weet niet of ik dat zou durven, met vooruit betaling uit Portugal…

Ciao, Henk

1 like

Ja, als je dat zo stelt is het wel spannend. Maar het is een trusted seller en hun website zag er iok betrouwbaar uit.

Van harte,

Ben blij dat ik je op goede gedachte heb kunnen brengen :smiley:

Geniet er van, (doe ik ook elke dag…)

V

Ehm, kan dit?

Schitterend exemplaar, proficiat.

Ik heb er eens wat Nato’s bij gepakt en ik kan niet kiezen. Daarom een kleine poll! Welke staat hem het beste? Jullie keuze gaat erop!
Vijf mogelijkheden:

Band 1, de meest veilige keuze

Band twee, een interessante grijs zwarte

Band drie, misschien de meest gewaagde

Band vier, altijd zekere Bond, vintage stijl

Of band vijf, zomerse oranje grijs

Ik ben benieuwd wat jullie het mooiste vinden.

Maar enige toelichting in de vorm van een reactie vind ik ook leuk.

En een rode NATO, is dat een optie?

Ik draag hem op rubber met een rood stiksel, erg comfortabel en naar mijn idee een sportieve look.
Vind dat zelf prettiger dan een NATO band.

gr

V

Ik vind hem verreweg het mooist op staal! Just my two cents…

Ciao, Henk

Zo’n mooi horloge verdient beter dan een nato-band. Vind dit eigenlijk nooit een verbetering ten opzichte van het origineel.

1 like

Ik heb geen uitgesproken voorkeur, ze geven allemaal een leuk eigen gezicht aan het horloge waarbij de zwarte wel verreweg het minst eruit springt.

Wat vind je van optie 6, lekker afwisselen en erop doen waar je die dag zin in hebt? Dat is juist het leuke van een NATO, je hebt met een simpele wissel een heel ander ogend horloge om de pols.

Waar heb je trouwens band drie vandaan als ik vragen mag? Vind ik een leuke kleur!

Die band komt van Amsterdam Watch Company. Hebben best veel liggen. Hoewel na gisteren drie minder :wink:

Ik heb gekozen voor staal vandaag. Ben al gezwicht.

1 like

Mooi, ga ik daar binnenkort weer eens langs :smile:

De stalen band is ook mooi, past erg goed bij het horloge. Maar misschien moet je even doorbijten met de Nato’s joh, is de moeite waard :wink:

Ik zie deze Zenith schoonheid nog het liefst van al op de stalen band, gevolgd door de zwarte Nato. De gestreepte Nato’s vind ik maar niks icm dit horloge… Veel plezier ermee Robin!