Mijn Zenith is al binnen!

Naar aanleiding van de post van @vedette ben ik ook op zoek gegaan naar een Zenith el Primero Rainbow Chronograph Flyback. Ik heb contact gehad met een juwelier in Duitsland, maar die vroeg teveel voor een exemplaar zonder doos en papieren en een gehavende bezel. Ik deed nog een tegenbod, maar gelukkig heb ik daar niets op gehoord! Want ik kwam later via chrono24 bij een Portugese juwelier terecht. Dat was woensdag… Afgelopen woensdag dus! Direct een mooie deal kunnen maken en met spoedbetaling overgemaakt.
Hij kwam dus vanochtend al bij me binnen. Dat vind ik megasnel.

De staat is prima. Kast en band lijken als nieuw. Bezel heeft wat kleine beschadigingen ,maar dat vind ik niet erg. Wat me wel stoort is dat de bexel niet exact op nul staat. Maar dat lossen we later wel op.
Hier wat foto’s.




19 likes

Nice!!!

mooi ! veel plezier ermee

Mooi man! Geniet ervan :ok_hand:

Erg gaaf!

Die vind ik steeds mooier en mooier! Proficiat!

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd . :ok_hand:

Erg mooi, best wel jaloers…

Dat is een mooie aanwinst met een echt eigen smoel! Veel plezier ermee! :+1:

prachtig geniet ervan en draag hem in goede gezondheid

Mooi horloge, ook een aantal keer naar gekeken. Ze worden vaak aangeboden. Misschien niet heel populair, omdat het zo afwijkt van de doorgaans meer klassieke stijl van Zenith?

Mooie en lekker dikke klok!

En weer zo’n prachtig exemplaar binnen het forum!

Leuk hoor zo’n klok die je niet zo vaak ziet

Heel apart!

Ook ik vind 'm eigenlijk steeds gaver worden.

Veel draagplezier :wink:

Veel plezier er mee!

Mooie klok :clap:
Heel veel plezier ermee !

Wat betreft de levertijd ! :flushed: , extreem snel in mijn ogen .
Er zijn Nederlandse webwinkels die er al langer over doen …

Pieter.

Prachtig horloge :ok_hand:

Superklok, geniet ervan :+1:

Mooi…gefeliciteerd met de aanwinst!

Gaaf. Drukke plaat maar ik vind het niet storend bij dit horloge. Slecht uitgelijnde bezel wel maar dat moet te fixxen zijn :wink:

Proficiat!

gr, HJR