Mijn zoektocht naar een mooi horloge

Zo staat dat om mijn 17 cm pols.

Kost, afhankelijk van de kleur die je je neemt en waar je bestelt tussen €200 en €250. Saffierglas, uurwerk is een automaat, komt standaard op een stalen band.

51qZBN6eW1L.AC_SY1000

9 likes

Die is idd mooi

1 like

Mijn pols is 17cm. Zo staat de Kamasu mij.

5 likes

Wow ook een topper

Je moet wel bedenken, als je kwarts gewend bent, dat een automaat in het lagere segment een aantal seconden per dag afwijkt. Kan in de plus of de min zijn. Dit kan bijgeregeld worden door forumleden met enige ervaring daarin. :innocent:

1 like

Dit ding heeft al heel wat ruige klussen tijdens verbouwingen achter de rug, talloze dagen golfsurfen/suppen/kitesurfen en geeft geen krimp. Op rubberen band en binnen budget.

Mijn pols is ook 17,5cm dus ter indicatie wel aan te houden.

4 likes

En echt een heel gaaf ding!

1 like

Wat is een goede online shop?
Of beter naar een juwelier?

Werk in adam city centre

Welkom op dit mooie forum. Ik kan een Glycine Combat Sub aanraden. Erg stoer horloge, een eigen gezicht en enorm veel waar voor je geld. Daarnaast in veel verschillende kleuren te krijg.

5 likes

Heel mooi idd

Vind zelf de Oriënt mako heel fijn. Draag die van mij bijna niet meer dus stuur maar een berichtje als je interesse hebt. Mag weg voor een zacht prijsje (want gedragen staat met krasjes), maar zo kan je kijken of het wat voor je is zonder er een buil aan te vallen.

3 likes

Pffff ook heel gaaf,

Net even gekeken naar Citizen Promaster NY0040-17LE Promaster Sea horloge

Ook wel beetje verliefd op

3 likes


Seiko skx009 mod.

2 likes

Dat is een uitstekend horloge. Als je 'm mooi vindt zou ik deze doen.

3 likes

promasters zijn sowieso altijd een goede keuze:

Lekker naar de Juwelier, Seiko Boutique zit bij je om de hoek…

3 likes

Welkom bij de club.

1 like

Dat is ook een mooi horloge!:+1:


Die van mij is te koop, half jaar oud, amper gedragen, helemaal compleet en z.g.a.n.

2 likes

Zeker de Citizen Promaster! Die met een tropical bank en full lume dial. Heb je meteen een lampje voor op het nachtkastje :star2:
NY0040-09W

1 like


Deze is van @Mark020 en binnenkort te koop.
Heel bijzonder quarts omgebouwd naar ETA automaat.
Vintage compressor kast.

2 likes

Gewoon klok blijven zeggen hoor als je dat liever zegt. Succes met de zoektocht naar je nieuwe klokkie :smiley::+1:

4 likes