Mijzelf voorstellen - ChilleKasper

Leuk topic! Ik was zelf ook al enkele maanden actief op het forum voordat ik me “officieel” voorstelde. :slight_smile: :+1:

3 likes

Alsnog een warm welkom :+1:

Maar ik vind dat je tot nog toe je naam ook eer aan doet. Je blijft koel, wat mensen ook over je horloges of over jou zeggen :+1:

En ik mag het wel dat je de enige bent die Invicta gewoon keihard erin gooit hier.

6 likes

Leuk om de achtergrond van leden zo mee te krijgen, je was al aanwezig maar alsnog, van harte welkom!

1 like

Wat is er met Islam? :grimacing:

Begin daar maar niet inhoudelijk over, gaat vast niet goed.

PS ik heb de Koran ook gelezen, uit interesse vanwege collega’s op het werk en een Iraakse vriend van mij.

4 likes

Dat is eng, want onbekend.

Discussie kan interessant zijn, maar gaat vast ontsporen. :no_mouth:

1 like

Laten we idd maar niet over hebben.

1 like

Tot nu toe geen vuiltje aan de lucht, toch?

OT: welkom, een leuk voorsteltopic!

Tof dat jij je nog even voorstelt! :+1:t2:
Aardig wat hobby’s heb je trouwens :smile:

Alsnog

image

Met terugwerkende kracht , welkom,

En hierbij een bekrachtiging van hoe welkom je bent! Leuk wat meer van je te lezen! :+1:

Klopt, Kasper krijgt echter nogal eens wat om de oren als hij het vol passie over zijn Invica’s heeft en het siert hem dat hij zich hier niet door laat tegen houden.
Vandaar mijn reactie.

4 likes

Welkom!

Zonder gekheid, het enthousiasme waarmee jij altijd jouw geloof in Invicta beleidt heeft mij positiever tegen het merk doen aankijken. :+1:.

Ga zo door!

5 likes

Proforma Welkom Kasper!
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Die opmerkingen komen van gefrustreerde types zonder zelfvertrouwen.
Categorie 'eerst werkeloos want ongeschoold maar nu een echt uniform en een vaste baan bij Parkeerbeheer '.
…en een ‘echt’ en vooral ‘duur’ horloge.

:joy:

De grap was iets te lastig Frans. :smile:

:thinking:

Kasper, ik heb er bewondering voor hoe je, door je zelden druk te maken, een gewaardeerd forumlid bent geworden dat altijd een lans blijft breken voor zijn favoriete merk. En dat als geen ander de kunst verstaat om topics te openen die om onbegrijpelijke redenen nooit stoppen. Benieuwd of deze ook weer tot boven de honderd antwoorden komt.

10 likes

Zeer open en vooral leuke introductie. Heb je überhaupt nog wel vrij besteedbare tijd (afgezien van het lezen) :wink:

Leuke en uitgebreide collectie horloges heb je trouwens!

Blijf vooral jezelf en laat je keuze van horloges enkel afhangen van jouw eigen smaak en het te willen besteden budget en zekers niet van de mening van anderen.

1 like

Welkom!

Bedankt voor je openheid, mooi om te lezen.:ok_hand:
Nog lang veel plezier met de hobby gewenst! :+1:

1 like