Mijzelf voorstellen - ChilleKasper

Welkom Kasper, door deze introductie krijg je toch een beter beeld van de persoon achter de nickname.
Na je bericht die ik heb geciteerd ben ik benieuwd hoe jij omgaat met de hobby, zie link;

https://www.horlogeforum.nl/t/wat-heeft-deze-hobby-je-over-jezelf-geleerd/209844?u=reverso_fan

Ik heb persoonlijk geen problemen met mijn geweten bij het sparen van horloges. Vanuit mijn geloof is het geen probleem om te genieten van de dingen in het leven. We mogen best genieten van alles wat ons gegeven is. Maar we mogen ook dingen willen. Natuurlijk neemt dat niet weg dat we goed voor anderen moeten zijn, dat we geen zorg voor anderen moeten dragen. Nee. Het is belangrijk dat wij niet alleen in onszelf ingekeerd zijn. Hebberig en alleen gericht op de eigen ā€œikā€. We leven in een wereld met anderen.
Maar goed, horloges zijn gaaf. Volgens mij echt een mannending. Ik word happy van een leuk klokje om mijn arm(en in de vitrinekast). Maar dat neemt niet weg dat ik geen goed persoon probeer te zijn. Moest daarstraks denken aan Archie van YouTube. Zoā€™n scheldend, tierende, luidruchtige, ongemanierde persoon. Dat is alles wat ik niet zou willen zijn. Natuurlijk is het wel vermakelijk om zijn filmpjes te zien. Maar wanneer ik zijn persoon bekijk dan zie ik vanalles wat ik nooit zou willen zijn. Horloges maken niet de man die ik wil zijn en die ik ben. Maar het is wel een leuke uitlaatklep en iets waar ik zo nu en dan vreugde uit haal.

4 likes

Welkom :grin::+1:

Ik lees geen fictie. Tenminste, lees het wel maar geloof er niet in.
Alleen waargebeurde verhalen voor mij !

2 likes

Alsnog dan maar een welkom van mijšŸ˜€! Mooie uitvoerige intro over jezelf en leuk om te lezen dat je je zo algemeen verdiept in religie (en muziek).

Jouw thematische interesse in Invicta was me natuurlijk niet ontgaanšŸ˜€.
Het is ook mooi om in onze horlogeliefhebberij een thema te hebben. Bij mij tekent dat zich ook langzamerhand af, ik heb inmiddels vier horloges van hetzelfde merk en ben nu aan het sparen voor een vijfde.

Nog veel plezier hier gewenst!

Ook van mij nog maar eens een hartelijke welkom.

Ik hou wel van mensen die heerlijk hun eigen ding doen, zowel op vlak van horloges als op levensbelijdenis blijk je dat door te trekken. Zo blijven!

MĆ©t de haren bij bedoel je. Je moet wel een beetje scherp blijven hoor, als je zo wijs uit de hoek wil komen!

Alsnog welkom Kasper.
Je bent waarschijnlijk de man met de netste mancave van Nederland :wink:
Anyway, veel plezier verder op het forum.

Mooi voorsteltopic, ben ik dol op.
De mens achter de horlogeliefhebber :sunglasses:

1 like

Ooohh, wat heeft mā€™n boekenkast jou ooit misdaan?

En dat biertje, laat maar weten wanneer het schikt. :thinking::+1::hugs::hugs:

Beste youtube karakter ooit! Ik zie het als briljante performance-art, dat hele kanaal. Al zou Paul Pluta wel een dermatoloog moeten opzoeken, ik maak me zorgen.

Zā€™n fitty met The Rodent is wel interessant om te volgen. Vooral omdat er nu steeds meer mensen vraagtekens zetten bij deze Fake Gentry.

Ik kon mezelf helemaal vinden in de uitleg van Bear Clooney.

Why do you hate TGV

1 like

Hoi Chille! Wat een leuke uitgebreide introductie ook met fotos maakt het leuk om te lezen. Ik had je naam ook al een aantal keer langs zien komen ik vind je vintage invicta heel erg mooi.

1 like

WelkomšŸ‘

Nouā€¦bij deze welkom op HF, terwijl je al geruime tijd aanwezig bent :sunglasses:

Je hebt al een mooie collectie bij elkaar verzameld zeg :scream:

1 like