Mikali

Hoi,

Ik heb een hele tijd gelurked hier op het forum, een NA gedaan, waarvoor hartelijk bedankt Jean !
Dus het werd tijd mij even voor te stellen…
Ik ben woonachtig in de Antwerpse rand (België), vader van een flinke zoon, en enthousiast outdoor liefhebber, en geïnteresseerd in filosofie en psychologie.

Wat onze geliefde uurwerken betreft, al enkele jaren fervent drager van uurwerken (vooral de Japanse).
Tot over een jaar ik een Samsung Galaxy watch (smartwatch) kocht.
Na een jaar ben ik de constante toevloed aan notificaties zat, en besloot wat “af te kicken” van technologie, maw minder scherm tijd in het algemeen.

Mijn analoge horloges kwamen weer uit het kistje en moet zeggen, ik had ze toch gemist !

Toen zag ik hier een Omega Seamaster te koop, en ik was verkocht, en de verzamel microbe heeft weer gebeten, maar nu richting Zwitserland, danwel Japan :wink:


Met hartelijke dank aan @Jsch !

Foto’s vd collectie volgen weldra

Groeten !

24 likes

Welkom op het hf.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Hoi Mikali, welkom!

1 like

Wees welkom, zou ik zeggen.

Misschien kunnen we nog eens een filosofische beschouwing verwachten naar de psychologische achtergronden van onze gemeenschappelijke verslaving?

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom

1 like

Wie weet, altijd fijn samen te compareren :slightly_smiling_face:

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom.

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

welcome_y-b9159cad68a22aadf2af024fb54f8ec4

1 like

Welkom !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hora ruit, tempus fluit :wink:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom maar analoge horloges zijn misschien nog wel verslavender :grin:

Je kunt nu nog terug

1 like

Time will tell :wink:
De verslaving van het verzamelen was er wel in zekere zin, de groeiende voorliefde voor Zwitserse klokjes begint alleen te groeien hehe

1 like

:wave:

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like