Mikey1

Gisteren zaken gedaan met Mikey1(Maichel). Ik heb een Tissot heritage van hem overgenomen. Het was een prettgie transactie, Maichel neemt de tijd, legt alles goed uit, en het belangirjkste, het aangebodene strookt met de beschrijving en hetgeen we besproken hebben. Geen nare konijen uit de hoge hoed of wat dan ook. Ik doe in de toekomst graag nogmaals zaken met hem.

Groet,

Vincent.

1 like

Zojuist een fijne IWC gekocht van Maichel.
Kundige vent en prettig zaken gedaan, geen enkele druk en bij de juwelier binnen gezeten, wat wil je nog meer :wink:.

Goede zaken gedaan met Mikey1. Fijne communicatie, snelle betaling. Zeker HF waardig.

1 like

Gisteren, na lang (maanden!) van aftasten en allerhande voorstellen, meer en minder berichten wisselen, nog eens mailen, de deal toch rond gekregen. Voor mij een belangrijk “bucketlist” item en nu waarheid: Seiko SUN43 YETI (al kan volgens mij de enige echte bijnaam de “Gordon” zijn). Een f2f overdracht is na zo’n avontuur meestal de leukste afwikkeling, dus een leuk en leerzaam contact met een gast die weet waar’ie het over heeft zat er ook nog bij. nadeel ahteraf: zoveel wat ik niet wist, zoveel nieuwe modellen en merken op de lijst. Strange hobby indeed…
De verkoper @Mikey1: alleen dankzij je meedenken afknijpen, volhouden en nog veel meer goodwill erbij te voegen is het allemaal rondgekomen.
Michael, bedankt

1 like

Horloge verkocht aan @Mikey1. Vlotte communicatie en snelle betaling! Wat wil je nog meer?

Bedankt Maichel en tot de volgende keer!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Mikey1 prettige communicatie en komt afspraken netjes na. Fijne man om zaken mee te doen!!

1 like