Mil-Watch, maar dan anders

Ik heb een aantal horloges gekocht via TaoBao, de Chinese versie van marktplaats. Daar vond ik ook dit jubileum model. Een Chinese Army horloge ten ere van het 60 jarig bestaan van de Volksrepubliek China. Kostte helemaal niks, zo lelijk dat het weer bijna mooi is, en dus leuk voor de collectie. De kans dat ik hem ooit om doe is trouwens erg klein, het is namelijk een quartz :wink:

De Chinezen bewijzen hier dat je Breitling echt nog voorbij kan gaan, qua bling :smiley:

En, in luxe geschenk verpakking, van 100% plastic:

Groeten,

Martin

Ik vind hem echt heel leuk. Zoiets zie je niet vaak. En wat maakt het nou uit dat ie quartz is? Is dat TaoBao wel te begrijpen of staat alles in het Chinees?

Leuk voor carnaval.

Heb je de datum wel goed staan? :wink:

Proficiat met dezeeeeeeuh aparte aanwinst…

Leuk dat kompas. Zoiets zat vroeger ook op een 'Rambo’mes. :~

dreski Schreef:

Ik vind hem echt heel leuk. Zoiets zie je niet
vaak. En wat maakt het nou uit dat ie quartz is?
Is dat TaoBao wel te begrijpen of staat alles in
het Chinees?

Dat quartz maakt niet uit, was meer een geintje dat ik juist daarom niet zou dragen, in plaats van het uiterlijk.

TaoBao is een uitdaging apart. Alles is idd in chinees, maar met diverse plugins, google translate en veel geduld kom je er wel uit. Maar dan moet je nog zien hoe te betalen, verzenden e.d.

Maar dan kun je ook iets bijzonders scoren :slight_smile:

Groeten,

Martin

Gènâg!
Zou best een leuk koppeltje kunnen vormen met mijn Mao, met zwaaiend handje! (:smiley:

sjah mijn smaak is het niet, maar voor een verzamelaar een leuk ding.

Hij is toch wel heel erg lelijk !

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

Hoe kunnen ze zoiets bedenken::o

De Chinese smaak is toch wel heel anders dan bij ‘ons’:smiley:

Maar wel leuk voor de verzameling!

lachen man.

Ik ben wel heel benieuwd hoe je via Taobao hebt gekocht. Heb je daar niet een Chinese versie van PayPal voor nodig?

Ik heb je een PB’tje gestuurd.

Groeten,

Martin

Ook al heeft-ie nog zoveel "bling"
het is en blijft een lelijk ding. :smiley: Maar desondanks proficiat met deze aanwinst!

Erg leuk! :wink:
Ik zou er zelf echter niet mee gaan rondlopen.

Die Mao vind ik ook erg leuk.

Geweldig wat lelijk zeg.
Moet je eens bedenken dat er mensen zijn die de hele dag dergelijke dingen in elkaar moeten zetten.
Tjonge: wat moet er toch veel pijn aan de ogen bestaan in deze wereld.

Ach, met carnaval kan ie prima :)-D :+

Brrr… kippevel, maar de verkeerde variant…

Ik vind 't mooi dat ze de uurwerkjes, en horloges vaak relatief mooi kunnen namaken. Maar een eigen design die mij aanspreekt ben ik niet (vaak?) tegengekomen.

Tja, andere culturen, andere smaken :slight_smile:

Prachtig klokje. Echt mooi van lelijkheid.:smiley: