Ik heb een aantal horloges gekocht via TaoBao, de Chinese versie van marktplaats. Daar vond ik ook dit jubileum model. Een Chinese Army horloge ten ere van het 60 jarig bestaan van de Volksrepubliek China. Kostte helemaal niks, zo lelijk dat het weer bijna mooi is, en dus leuk voor de collectie. De kans dat ik hem ooit om doe is trouwens erg klein, het is namelijk een quartz
De Chinezen bewijzen hier dat je Breitling echt nog voorbij kan gaan, qua bling
Ik vind hem echt heel leuk. Zoiets zie je niet vaak. En wat maakt het nou uit dat ie quartz is? Is dat TaoBao wel te begrijpen of staat alles in het Chinees?
Ik vind hem echt heel leuk. Zoiets zie je niet
vaak. En wat maakt het nou uit dat ie quartz is?
Is dat TaoBao wel te begrijpen of staat alles in
het Chinees?
Dat quartz maakt niet uit, was meer een geintje dat ik juist daarom niet zou dragen, in plaats van het uiterlijk.
TaoBao is een uitdaging apart. Alles is idd in chinees, maar met diverse plugins, google translate en veel geduld kom je er wel uit. Maar dan moet je nog zien hoe te betalen, verzenden e.d.
Geweldig wat lelijk zeg.
Moet je eens bedenken dat er mensen zijn die de hele dag dergelijke dingen in elkaar moeten zetten.
Tjonge: wat moet er toch veel pijn aan de ogen bestaan in deze wereld.
Ik vind 't mooi dat ze de uurwerkjes, en horloges vaak relatief mooi kunnen namaken. Maar een eigen design die mij aanspreekt ben ik niet (vaak?) tegengekomen.