Ik heb nog wel een betonschaar bekend probleem begin dan ook niet aan die banden.

Of

Werkt altijd 
Zat aan het horloge dat ik gekocht heb.
Toch maar vervangen voor zoiets? Dan zit er in ieder geval een wat normalere vouwsluiting opâŠ
Of een betere versie hiervan van Strapcode ofzo.
Clicky!
Hier moest ik wel even om lachen
![]()
Proost! 
Hierop voortbordurend en dergelijke onzin proberen te voorkomen: ik heb geen ervaring met stalen banden van gelijk welke soort. Nu zit ik te wachten op een klokje waarvan ik vermoed dat een goede kwaliteit Milanese of mesh band erg goed zou kunnen werken (of misschien een beads of rice). Laatst kwam ik dit tegen@
Behoorlijk aan de prijs, maar me dunkt dat met die opzetstukken en de butterfly dit soort problemen geen rol spelen, toch? Iemand verder nog inzichten waarom dit gelijk zo aan de prijs is?
Inderdaad duur. Maar als je horloge duur is, is het misschien wel de moeite waard. Het bandje op mijn niet-dure horloge zal het vermoedelijk niet lang uithouden. Maar ja, een Nato zit er zo omheen.
Ik zag al dat er van die banden waren met handigere sluitingen. Maar ja, voor nu werkt het.

Waarom zou je in hemelsnaam zoân mooie milanees vervangen door zoân gaar stuk casebackschuurpapier?
Je weet nu toch hoe de sluiting werkt.
Ik krijg die nato straps nooit los. Iemand een idee?
De ene NATO is de andere niet, ze schuren echt niet allemaal je caseback. Ik ben sinds een paar maanden aan de NATO na vele jaren RVS schakel banden te hebben gedragen en het bevalt me heel goed. Wel draag ik single pass NATO, dat is maar één laag onder het horloge, ligt lager op de pols. Milanese heb ik nog nooit geprobeerd, wel mooi om te zienâŠ
Dat Milanese bandje is wel mooi glimmend, maar ik vertrouw de sluiting niet. En ik vind die natoâs lekker zitten.
Super topic dit, maakt mijn weekend nu al goed.
Het is een moeilijk geval. Ik heb een Makina Gabriel besteld (die is er nog niet). Dat is op zich niet zo heel duur, maar met die wire lugs denk ik dat het heel mooi kan zijn passend metaal te dragen en het geheel misschien visueel wat rustiger te krijgen, maar je moet dan wel juist kiezen. Ik ben bijvoorbeeld zenuwachtig over de toon van het metaal. Me dunkt dat dat lichtjes zou kunnen afwijken afhankelijk van de afwerking.
Wel een mooi horloge. Weer eens iets anders dan de duikers die je hier steeds ziet. Ik zag een foto met het horloge op zwart leer en dat past goed. Staal ongetwijfeld ook, maar inderdaad, de tint kan verschillen.
Dank! Ja, ik kies vaak liever iets dat echt een beetje anders is of een goede herinterpretatie uit het archief, en de duikers, tja, de meesten zijn niet aan mij besteed, hoewel Fransen als Dietrich, Yema, en Baltic daar ook nog wel wat moois van maken dat ik wellicht zou dragen en zeker eens zou willen proberen. Dat gezegd, de krokodillenband past zeker bij het horloge en tot nog toe verkoos ik altijd de leren (of canvas) band. Het is echt krokodil, dus dat vind ik minder erg dan een geponste versie, en toch juist bij dit horloge zie ik ook wel een stalen band. Een Milanese zou goed passen bij de vintage vibe van de inspiratie.