Milanese band: hoe krijg ik die weer van mijn pols?

Hoi,
Er kwam vandaag een horloge met een Milanese band binnen. Het is me gelukt om het bandje om te krijgen, maar hoe krijg ik het weer van mijn pols af?

Niet.

10 likes

Je zult ermee moeten sterven.

Het is overigens niet zo morbide bedoelt als het nu overkomt. Yay, Friday!

26 likes

Welles

2 likes

Hij bedoelt dat je ermee moet leren leven.

5 likes

Ken je toevallig iemand die handig is met een snijbrander?

3 likes

Jij verwoordt het veel beter.

1 like

Omdenken heet dat.

1 like

Eerst het ‘klepje’ openen, vervolgens het deel van de band dat in het andere ‘grijpt’ iets naar voren duwen, en dan zou de boel moeten loskomen.

1 like

heb je ‘‘sesam open u’’ al geprobeerd? werkt bij mij meestal wel

5 likes

Zoals hieronder:

Mocht je vragen hebben over hoe YouTube werkt dan graag een nieuw topic openen.

2 likes

image

14 likes

He gedver, dat pesten valt niet goed nu, want ik ben uit mijn humeur geraakt. Het is een rotding en ik heb er geen ervaring mee. Inmiddels lukt het me om hem aan en uit te doen maar erg praktisch is het niet. Daar gaat dus een ander bandje op.

5 likes

We waren nog niet bij het pesten aangekomen, een beetje ruggengraat Petra…kom nou.
En mik die goedkope meuk dan meteen de prullenbak in.

10 likes

lekker on topic. wel mooie JLC :joy:

1 like

Ook waar. Ik zal t verwijderen

1 like

Namens iedereen zou ik je toch willen verzoeken de originele band er weer op te zetten. Dank.

Oh. Bericht weer weg.

1 like

mooi niet, een jlc mag altijd en overal.

edit: ooh telaat

Ja voor ik iedereen terug boos maak

1 like

Nou ben ik wel benieuwd wat Stifstaf te vertellen had.
Maar goed: ik had zo zitten klungelen met het korter maken, sluiten enzo, dat ik niet meer kon bedenken hoe hij los moest. Als je het weet, tja, dan gaat het vanzelf.
Toch maar eens kijken naar een ander bandje. Dat staal vind ik niks: leer en nato kun je tenminste zonder gedoe iets strakjer of iets losser doen.

3 likes