milanftw

Horlogebox aan Milan verkocht. Snelle en prettige communicatie, betaling en bericht bij ontvangst. Prima deal! :+1:t2:

Bedankt @milanftw

Een leuke deal gemaakt met Milan. Ik heb zijn Ball Fireman Victory overgenomen. Horloge is in nieuwstaat…precies zoals beschreven in de advertentie. Fijne en vlotte communicatie over en weer. Pakket was ook meteen verzonden en bombproof verpakt. Er zat zelfs een aardig kaartje bij. Helemaal top. Dank je @milanftw

1 like

@milanftw en ik hebben net een super leuke transactie afgesloten, eentje volgens het boekje. leuk contact, helaas op afstand, maar een super leuke enthousiasteling die ik graag een keertje hier aan de tsjechische gans zou willen zien met een (voor mij alcoholvrij) biertje! Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst Milan en heel veel geluk gewenst voor de toekomst.

2 likes

Na 1,5 jaar vrijwel dagelijks dit forum te hebben bezocht, afgelopen vrijdag eindelijk eens gewaagd om in het blauwe deel op DE Tudor Black Bay 58 Blue te reageren. Vrijwel direct reactie van @milanftw ontvangen en na enige wikken en wegen was zaterdag de overeenkomst beklonken.
En gistermiddag kon ik reeds een goed ingepakte pakket uitpakken met een prachtig eindresultaat. Gehele transactie was top verlopen.
Bedankt @milanftw

1 like

Horloge gekocht van @milanftw vlotte communicatie en gekocht met vertrouwen :+1:

Gister een Tudor Black Bay 58 overgenomen van @milanftw

Fijne transactie, horloge exact zoals beschreven. Top!

Zojuist een Seiko SPB147 van @milanftw overgenomen. Horloge ziet er uit als beschreven in de advertentie Gezellig praatje gemaakt. Kortom, een aanrader!

1 like

Vorige week een horloge overgenomen van @milanftw. We waren snel tot een deal gekomen en hij heeft het horloge snel en perfect verzonden. :+1:t2:

1 like

Dankzij Milan heb ik na mijn “gezocht” topic eindelijk de Seiko blue Alpinist van mijn verlanglijstje kunnen halen. Fijn contact, snelle deal. Horloge werd snel en pakketbezorger-proof verpakt en verzonden en is, zoals beschreven, in nieuwstaat. Prima ervaring.

1 like

Baltic verkocht aan Milan. Vriendelijke, snelle communicatie en komt afspraken na. Fijne ervaring!

Deze week van Milan een PRX gekocht. Deal was snel beklonken en nadat het geld was overgemaakt is het horloge snel en goed verpakt verzonden!

Deze week heb ik van Milan (@milanftw) zijn te koop staande Oris overgenomen. De gebruikssporen zoals Milan ze keurig omschreef in zijn advertentie vielen in werkelijkheid gelukkig mee. Prima communicatie en goed verpakt ontvangen. Graag tot een volgende keer!

1 like

Van Milan een Tudor black bay 58 en een Seiko Prospect speedtimer panda overgenomen.
Deal was snel gemaakt en Milan heeft de horloges de zelfde dag nog verstuurd.
Horloges waren goed verpakt en zien en perfect uit(geen gebruikers sporen).