Milgauss of SND

De Sub houden,geloof me!
Ga eerst de Milgauss passen,ik vond de uitvoering met de witte plaat nogal klein overkomen.Komt ook mischien door de totaal glade glimmende bezel.

Millgauss, simpelweg omdat ik dat de enige echt mooie Rolex vind.

En dan wellicht een Steinhartje erbij om het eventuele gemis van de SND op te vangen.
(en nou moet ik zeker maken dat ik wegkom :D)

Houthakker Schreef:

Millgauss, simpelweg omdat ik dat de enige echt
mooie Rolex vind.

En dan wellicht een Steinhartje erbij om het
eventuele gemis van de SND op te vangen.

Steinlex is toch die firma die te beroerd is om zelf een ontwerp te maken?!
I.d.d. maak dat je wegkomt;)

Houthakker Schreef:

Millgauss, simpelweg omdat ik dat de enige echt
mooie Rolex vind.

En dan wellicht een Steinhartje erbij om het
eventuele gemis van de SND op te vangen.

Nee hoor, we gaan alleen je ip bannen, niet meer op je reacties en topics reageren, kortom totaal negeren:D:D Geintje

De sub houden!

Maar ik snap je twijfel. Heel goed zelfs. Sowieso is verandering leuk maar de MG gaat denk ik sneller vervelen. Ik vraag me af of dat oranje je blijft boeien. Opgelegde logo is zeker wel top.

Bidl, Marco: Bedankt voor de antwoorden.

Ik zou echter tóch nog de Milgauss nemen, temeer omdat ik meer submariners (hoeveel-liner dan ook) in het wild
zie dan een Milgaus. (Milgaus heb ik trouwens nog nooit iemand zien dragen, zou me echt wel zijn opgevallen)

Steinhart zou ik niet doen, die bliven het veel te lang doen voor dat geld.
Koop gewoon lekker een Alpha Submariner, dan weet je tenminste zéker dat je rommel hebt. B)-

Ik heb twee keer een milgauss gehad;eerst een met witte wijzerplaat maar die had een klein knikje in de hoogglans wijzerplaat (minimaal maar superstorend als je het eenmaal wist).
Die weggedaan later toch spijt en een nieuwe milgauss gekocht met matte zwarte wijzerplaat maar die heb ik uiteindelijk ook weer weggedaan omdat ik hem te bling vond!
Ik zou je huidige dus lekker houden ,of in ieder geval de wijzerplaat heeeeeel goed inspecteren naar het beruchte knikje (daar waar een pinnetje aan de wijzerplaat vastzit om hem vast te zetten)zichtbaar bij strijklicht!

Jazz Schreef:

Bidl, Marco: Bedankt voor de antwoorden.

Ik zou echter tóch nog de Milgauss nemen, temeer
omdat ik meer submariners (hoeveel-liner dan ook)
in het wild
zie dan een Milgaus. (Milgaus heb ik trouwens nog
nooit iemand zien dragen, zou me echt wel zijn
opgevallen)

Steinhart zou ik niet doen, die bliven het veel te
lang doen voor dat geld.
Koop gewoon lekker een Alpha Submariner, dan weet
je tenminste zéker dat je rommel hebt. B)-

Jazz, het feit dat je de Sub meer in het wild ziet, wil nog niet zeggen dat de MG een betere keus zou zijn.
Het gaat er alleen om waar Smeink een goed gevoel bij heeft.
Exclusiviteit staat daar los van en is dus niet per definitie een betere keus.

Brutus, ik zeg ook niet dat Smeink mijn advies per sé moet
opvolgen maar ik meld alleen wat ik persoonlijk zou doen. :wink:
De sub is ook een ontzettend mooi en tijdloos model, maar als ik het
bedrag voor een Rolex vrij zou maken zou dat zeker geen sub worden…

Persoonlijk zou ik sowieso mijn keuze niet laten afhangen van wat gebruikers
op een forum. (met alle respect voor de mensen met kennis hier natuurlijk)
Ik zou hun adviezen in acht nemen, maar de uiteindelijke keuze toch zelf nemen. (tu)

Sub!
Milgaus = Suf

Het is Schmeink jongens (of Edwin ) geen smeink :smiley:

En ja ik altijd puur op gevoel, heel vaak zit ik er achteraf ook naast :wink:
Vooralsnog speelt de leeftijd een belangrijke rol in de beslissing

De SND is een echt icoon onder de horloges en als je een rolexliefhebber bent, moet je die toch minimaal wel hebben. Voor niet rolexliefhebbers is het gewoon de zoveelste duiker (toegegeven, met een kleine cultstatus). Wel een kleine duiker imho.

De Milgauss vind ik zelf een stuk interessanter, net zo groot (wel iets lager denk ik) maar aangezien het meer een dresswatch is, kan dat wel. Zoals Jazz al aangeeft zou ik ook voor exclusiviteit gaan.

schmeink Schreef:

lekkere frisse klok voor de aankomende zomer

Den dan na de zomer weer een nieuwe :slight_smile:

Ik zou voor de sub gaan bij deze keuze. Mooie klassieker. De Milgauss is te veel bling wat mij betreft.

De sub no doubt about it!

De mooiste sub trouwens.

Succes met je keuze.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Ik zou 't niet doen. Voor de Milgauss met zwarte wijzerplaat zou ik 't wel doen, maar die witte wijzerplaat vind ik niet zo mooi eerlijk gezegd… Zwart staat beter, zowel op de Rolex als op de euh… Rolex :slight_smile:

Groet
Mark

In dit geval de Sub.

Hoewel ik de Milgauss een prachtige klok vind stoor ik me aan de glanzende kast en tussenschakels. Niet alleen de glans, maar ook de krasgevoeligheid van de glanzende delen zou me een doorn in het oog zijn.

De Milgauss is een echte topklok, die volgens mij toch een paar mm groter is dan de Sub en ook daadwerkelijk groter draagt. Naar mijn mening is het qua styling echt een klok voor erbij (als je het je kunt veroorloven). En in dat geval zou ik kiezen voor de GV of in ieder geval de versie met zwarte plaat.

But…it’s up to you… Je loopt zowiezo met een prachtig horloge, welke keus je ook maakt.

Milgauss, die witte zou ik zelf graag willen hebben.

Maar nadenken over de zomer is niet echt nodig voor jou, over een maand flip je toch wel weet:P

Time Cat Schreef:

Milgauss, die witte zou ik zelf graag willen
hebben.

Maar nadenken over de zomer is niet echt nodig
voor jou, over een maand flip je toch wel weet:P

:smiley: :smiley: :smiley: echt niet … hahaha :slight_smile:

Sub houden!
Vind de Milgaus helemaal niets (hoewel de secondewijzer wel grappig is). Vind hem niet naar prijs tonen eerlijk gezegd.

Maar ja, uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk.

Milgauss ziet er super uit en de SND is zo gewoontjes.
Maar ik ben een absolute Rolex NOOB, ik heb er geen en ik heb er ook niets mee.
Maar ga gewoon af op je gevoel, bij mij werkt dat altijd.
Gaat het mis, dan kan je alleen jezelf de schuld geven.