Milgauss Wit of de Explorer 2 wit

Ik twijfel tussen de bovengenoemde modellen. Heeft iemand informatie over deze twee horloges?
heeft iem. bijv fotos van beide toestellen in het donker? Hoe zijn de specs van deze twee?
wat is een betere investering voor de langere termijn?
Alvast bedankt…

Explorer :+1:

Alle antwoorden staan gewoon op het web. Voor je laatste vraag moet ik even in mijn glazen bol kijken.

11 likes

Zoek je de laatste explorer II? Zeg maar orange hand?

ja

hoor het wel als je het antwoord hebt…

Veel bedrijven hebben tegenwoordig een website. Daar kan je dit soort info vinden!

Als iemand dát wist… Rolex is een merk dat over het algemeen een sterke waardevastheid heeft. De Milgauss en Explorer zijn overigens binnen dat merk niet de meest gewilde modellen. Maar als je ze voor een goede prijs koopt zal je je er geen buil aan vallen. Rijk zul je er echter ook niet per sé van worden.

5 likes

Tja zijn toch wel 2 verschillende modellen milgauss wit heeft oa pcl en 40 mm

De ex II is 42 mm en alles gesatineerd althans geen pcl.

Heb je ze allebei al gepast?

1 like

nee nog niet gepast, is idd wel mijn bedoeling…heb een kleine pols…

Ik weet dat er een rolexsite is en andere sites, echter heb zoveel sites gezien dat ik de bomen door het bos niet meer zie…en hands on is natuurlijk een andere ervaring dan slechts ‘op beeldscherm’

Dit dus. Ze hebben beide een witte plaat met een kroontje erop, maar daar houdt de vergelijking wel op.

Heb je ook de Oyster Perpetual 39mm overwogen? Waarom viel deze af?

Dan gaat de ex II hem waarschijnlijk niet worden. Die is echt wel groter dan een milgauss. Maar ik zou ze wel allebei proberen.

En idd de nieuwe OP witte dial :point_up:

:beers:

Ik zal dat zeker doen…

Oh en hop weer naar maastricht, burger heeft ze allebei! :wink:

:beers:

nope

  • Rolex Explorer II Polar
  • Rolex Milgauss White

0 stemmers

1 like

De Polar (Explorer 2 wit) is een raar rotding. Hij heeft in het handje nul uitstraling, een enorme bezel die dan weer niet draaibaar is (waarom? Koop toch een Airman Purist, jongens!) en is verder redelijk onelegant.

De Polar, kortom, is het meest rare en lelijke Rolex horloge wat ik ken. Ik heb dan een hekel aan de Sub, maar om dit in context te plaatsen zou ik eerder een vintage sub dragen dan welke Polar dan ook.

Bij twijfel zou ik je ten zeerste aanraden de Milgauss te nemen. Al ben ik een fan van de huidige, met de lichte dial en het groene glas. Die is mooi kleurrijk.

1 like

gaat verdorie flink gelijk op :wink:

Ik denk dat de OP39 op lange termijn het minst gaat vervelen; het meest veelzijdig is; het eleganst; en het meest waardevast

Offfff een datejust met witte stick dial. Misschien nog wel het mooiste bij een kleine pols.

2 likes