Milgauss Wit of de Explorer 2 wit

:joy:

Alsof ik zelf een review heb geschreven na een maand dragen. Precies dit.

2 likes

Nietes.

2 likes

Na een maand hands-on ervaring… helaas wel. Ik vind hem geen uitstraling hebben. Alleen de GMT complicatie is cool, maar ik moest er zelf dingen bij bedenken om het leuk te houden.

Speaking of, heb je de GMT wijzer alweer aangepast? Zo nee, dan kun je nog steeds zien wanneer de ladyboys in Bangkok spitsuur hebben :+1: :thailand:

2 likes

Dat is al meer genuanceerd. :+1: :slight_smile:

Haha, dat wilde ik je nog vragen inderdaad. Ik wist dat er iets achter moest zitten. Ik heb de GMT lekker laten staan. :wink:

4 likes

Zelden zijn we het zo roerend eens geweest. De witte OP is toch echt erg mooi, en ook een stukje ranker. Wat @Benoitf al aangaf: de milgauss is niet dun.

Hahahaha… Met al de krotenkokers op horlogeforum die ook nog een zekere emotie voelen bij het onderwerp is dit toch echt de plek waar de nuance heengaat om een stille dood te sterven.

En dat is maar goed ook, want liefhebbers die genuanceerd doen, ja, da’s toch wat raar?

2 likes

Sssst…

We zijn het heel vaak eens hoor! We brengen het enkel verschillend…:wink::kissing_heart:

1 like

Ik ben zelf meer van de Midden-Amerikaanse variant, maar die toepassing van een GMT had ik zelf nog nooit bedacht. :bulb:

Deze off-topic terzijde: Hier nog even een beter plaatje van een Milgauss.

6 likes

Soms mag er meer nuance op het forum zijn. :wink: En zelfs daar buiten.

2 likes

Ik zou eerder gaan voor een Explorer 2.

Waarom? Datumvenster is handig vind ik persoonlijk.

Ik vind van niet, het houdt de boel levend.

Mijn ongevraagde mening is dat die Milgauss ook maar een
lomp hoog ding is, met van die mismatchende PCL’s die nergens op slaan.

Met witte plaat in gedachten , kan het dan niet een 116234 worden?

Sportief, beetje fancy met een gouden bezeltje, rood accent in de datum :white_check_mark:

Ik denk dat we een winnaar hebben.

4 likes

Het schoolplein op de basisschool leeft ook enorm, toch kom ik er liever niet.

Daar kan ik me prima in vinden. Die rode datum doet het hem.

2 likes

De witte van @tompj is hem voor mij. Cleaner, rustiger, zonder datumpukkel. Wellicht ook veel goedkoper.

Ik proef een hint van kritiek. :slight_smile: Helaas ben je omringd door lompe boeren.

Sorry daarvoor. Wij kunnen ons niet aan onze afkomst ontworstelen. :slight_smile:

3 likes

Kunnen of willen? Waar een wil is, is vaak een weg.

EDIT: het gaat me hier natuurlijk niet om de afkomst van wie dan ook maar om het gebrek aan nuance.

@anon51488064EVHF: specs gaat niemand hier voor je opdreunen; prima te vinden op de Rolex site of een willekeurige andere Google-hit. Zelfde geldt overigens voor lumeshots.

Als je een Panerai goed vindt passen, zal de dikte van de Milgauss of de 42mm diameter van de Explorer II vast ook geen probleem zijn. Toch vind ik de vorige generatie (16570, 40mm) mooier omdat deze meer in balans oogt, m.n. de indices, lugs en wijzers).

Als je nu nieuwe Milgauss of Explorer II koopt zul je er bij verkoop voorlopig op toeleggen. Op een gebruikte zul je eerder quitte spelen, zeker bij een 16570.

1 like

Rolex A of Rolex B kiest u maar, altijd goed :+1:

2 likes

Wat een gave foto’s!! Hoe krijg je die lume zo mooi oplichtend?

deze combo is wel cool…

1 like

Ze zijn niet van mij maar van insta.

Maar het lukt mij ook wel eens, als je de lamp van de telefoon er vol opzet en aansluitend een foto maakt.

:beers:

Agree to disagree! :slight_smile:

1 like

Deze dus :+1:
image

1 like

Mijn ex explorer op 17cm pols en mijn huidige milgauss welke veel lekkerder draagt

2 likes