~Meneer… kunt u mij ff snel vertellen hoe laat het is?
Piloot: ~ uhhhh… wacht ff hoor…
Afleesbaarheid is top toch?
Laten we het zo zeggen… voor mij persoonlijk is dit veel te druk. Teveel “afleiding” van de kern.
Ik zou bij dit horloge in een “halve seconde” niet precies zien hoe laat het is.
Wil niet zeggen, dat ik het niet wonderbaarlijk vind dat men zoveel dingen in een horloge kan stoppen.
Niet slecht. Wie weet
Gefeliciteerd Bill, mooi uurwerk, veel draagplezier
Er wordt bijna niets meer verstrekt.
Wat wel veel vaker gebeurd is dat eenheden (op eigen kosten) in opdracht een horloge laten maken.
KCT had een omega seamaster en hebben laatst in een batch van 80 stuks een Tudor Pelagos laten maken. Binnen de luchtmacht heeft Hamilton horloges voor de f16 vliegers en en versie voor Apache vliegers geleverd.
Zelf meermaals overwogen om breitling/tudor/omega aan te schrijven en zoiets op te zetten.
Klaar voor de strijd!
Ook Smooi
Dat is mooi duidelijk
Heel leuk en tof…
Zit net te kijken op militaire horloges waar ik de mijne gekocht heb in augustus jongstleden is verhoogd van 239 euro naar nu 359 euro en daar gaat 10% af als je lid wordt…
Die zijn ook niet vies van een eurootje erbij…
Net op tijd gekocht dus voor 215,10 euro lucky me
Dat is dus net iets meer als 50 % erbij…
een trenchwatch “offert par le president de la republique, 1916” staat te lezen op de achterzijde. Ik vermoed dat die daadwerkelijk de trenches in WOI gezien heeft. Als dat horloge een keertje kon spreken …
En een Alpina siegerin van de duitse luchtmacht uit WOII. Verdraaibare bezel en met de meer zeldzame alpina 595 en siegerin signatuur
Die is heul erg gaaf!
Toffe aanwinst Bil
De Boccia Bund misschien, titanium kast en goed te betalen
het enige hedendaagse issued horloge voor zover ik weet, in Nederland is voor de onderzee lieden
Gaaf die tralies.
Nee. De mil wordt niet gebruikt op wegwijzers. Tenminste, ik heb het nog nooit gezien, en woon er nu toch al een hele tijd.