Je ziet vaak ‘militaire’ horloges. Welke landen verstrekken daadwerkelijk horloges aan hun militairen en welke merken-modellen? Russen ligt voor de hand. Maar ik mag toch aannemen dat andere legers dat ook doen?
Ik denk zelf dan meteen aan de CWCs in the UK.
De VS had er een traditie in. Ik weet dat Nederland tegenwoordig niks verstrekt. De meeste landmachters lopen met een Garmin of Suunto rond. Vliegers dragen nog weleens iets diks, bij marinelui zag ik de mooiste horloges.
Ik begreep ooit dat olympic of prisma werd verstrekt bij luchtmacht. Tenminste op Soesterberg
Kwam deze site tegen.
Daar heb ik deze gekocht snel geleverd 1 dag na bestellen alles top geregeld leuke Quartz eind juli jongstleden eerst lid worden en dan 10% korting gehad.
Bevalt prima …
MWC is leuke prijs-kwaliteitverhouding.
Maar ze claimen dat hun horloges bij diverse overheidsdiensten in gebruik zijn, maar volgens mij weet niemand waar.
Casio veel, en wat Traser en Luminox.
Maar zelf betalen hè.
Ik neem aan dat duikers ook wel iets krijgen?
Volgens mij niet…
Wat een armoe😉
We hebben niet eens kogels toch ?
Paar kilo lood en perslucht…
Kostenbesparingen… ze roepen liever geen “pang pang “ in oorlogsgebied. 🫣
Volgens mij zijn er veel verkoper die claimen dat ze geleverd zijn aan het leger. CWC heeft wel 20-30 jaar aan het Britse leger geleverd maar dat is in 2006 opgehouden.
Das inmiddels wel redelijk voor elkaar.
Lijkt me soortgelijke situatie als MEC uit Italië, waarvan ik afgelopen september de volgende heb gekregen.
Dromen mag altijd.