Zijn hoop boeken over verschenen
Nee Richard, dat is niet zo, maar na dit berichtje duik ik er wel even in. Interessant!
Allemaal?
Tsjonge, alles weg? Zo leer ik toch weer een hoop vandaag.
Laat je niet zo opnaaien.
Wat vind je van mijn Cwc? want je reageert overal op maar die sla je over
Wat een prachtige CWC .
Wat vriendelijk van je 🫶
Heb werkelijk geen idee welk land zijn militair een horloge geeft in de standaard uitrusting. Maar als Lex ergens induikt wordt het vanzelf wel duidelijk . Kameraad van mij is kolonel bij de landmacht, krijgt echt geen horloge. Loopt trouwens met een Samsung om de pols en durft dat ook nog eens een echt horloge te noemen. Haha, die discussie komt iederekeer weer terug als we elkaar spreken. Duikers krijgen natuurlijk wel een (zoals wij het noemen) een horloge, zelf noemen ze het een duikcomputer
Duikers van de Franse marine kregen Tudor horloges heb ik eens gelezen. Geen idee of het waar is en zoja of het nog steeds is.
Kan je echt wel vergeten, was het maar zo’n feest had je leuke vintage Tudors uit Frankrijk kunnen halen
Chauffeurs kregen ook een horloge na 1 miljoen kilometers mijn vader kreeg een Junghans vroeger na het rijden met een MAN…
Maar de geefklieren zijn weggehaald want ik heb van de MAN een jas gehad na veel zeuren…
Maar een horloge nou nee nooit gehad en toch veel meer als 1 miljoen gereden met dezelfde vrachtwagen
Je mag al blij zijn als je een vergoeding krijgt voor je chauffeurskaart.
Begrijp ik het nu goed dat vrachtwagens zo lang mee gaan, meer dan 2 miljoen km is niet niks. Ja joh, ze worden steeds gieriger. Al geven ze maar een horloge van €200,00 na elk miljoen km. Of vroeg je om een Rolex en kreeg je daarom een jas
Nee een jas bij een nieuwe MAN want die kreeg je van de dealer maar hadden de bazen snel ingepikt en toen zeuren over een jas maar een horloge zoals vroeger is over en uit
Gaat gewoon om de aardigheid en het gebaar hoeft niet duur te zijn …
Precies dat dus, gaat om het gebaar. Zoals ik al zei iets van €200,00 is toch niets als je meer dan een miljoen km hebt gereden, geeft gelijk aan hoelang je bij dat bedrijf werkt. Maar rij jij nu op dezelfde wagen als waar je vader op reed?
Ook dit topic bestaat.