Militaire duiker

Ik ben zeer nieuwsgierig wat dit nu precies is. Ik kwam er zelf niet helemaal uit. Britse militaire duiker (80s?). Het lijkt op een broadarrow prs-3. Tot zo ver kwam ik op google, en ik zag dat die door verschillende merken gemaakt zijn. Maar deze is merkloos. Ook alleen swiss movement onderaan de plaat ipv swiss made. Aan de lume te zien lijkt het mee een vintage. Een foto van de achterkant heb ik helaas niet. Mocht iemand die er meer van af weet toch kunnen helpen met deze summiere info, ik ben benieuwd!

7 likes

Lijkt op mijn CWC royal navy diver maar die heeft geen datum en vaste bandpennen. Denk dat deze er naast heeft gelegen, een soort hommage dus… :wink:

Edit:
De CWC RN is dan weer een hommage van de Omega seamaster 300 dacht ik…

1 like

De prs-3’s van broadarrow en zeno hebben beide wel een datum en verwijderbare springbars. Het zal geen geissuede diver zijn inderdaad.

2 likes

Er staat een RN te koop in het blauw, wilde de link hier plaatsen maar weet niet hoe je dat doet vanaf mijn tel… :roll_eyes:

1 like

Het is een Chinese kopie, waarschijnlijk van Kronos.

1 like

Dat is duidelijk, bedankt voor je antwoord. Dan is het denk ik goed dat ik maar niet meer ben gaan bieden. :innocent: Maar geen lelijk ding opzich.

1 like

Misschien is deze van military industries.

1 like

Ik heb er ook een al jaren.
Maar ben er ook niet achter welk merk het is.
Maar is wel een mooi horloge.

1 like

Yobokies verkoopt ook zo’n dial.
Daar heet het C-Master 300

2 likes