We hadden een merkloos horloge met 054 op de schroefdeksel verder incabloc en serie nr 03063.
En daarna een milus met op de schroefdeksel LSK 1108 en daaronder 6B159 de 9
is niet duidelijk
Voorkant Milus
Shock resist
Schreineraircraft
waterprotected
antimagnetic
het heeft een centrale rode seconde wijzer en 30mm rond .
Als ik wist hoe ik foto,s kon opsturen hadden ze er al op gestaan !
Vroeger… toen horloges nog door defensie werden verstrekt. Nu moet je ze zelf betalen.
Zo: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340 plaats je een foto Willem.
Welk jaar was die militaire diensttijd dan? In mijn tijd (1984) kregen we geen horloges van defensie hoor.
En in mijn tijd (1970) ook niet 
En in mijn tijd,1959 tot 1965, ook niet.
Dus ik ben benieuwd in welke tijd jij in dienst gezeten hebt. En waar Land Lucht of Zee.
Ook door NL ge-issued: http://www.time514.com/TMisc/bxIwcKnil.pdf
vouwfietser Schreef:
Zoiets zeker?
http://i884.photobucket.com/albums/ac43/vouwfietse
r/AndereUniversal_zps0b10ac49.jpgDat is de enige “NL issued” die ik ken.
Graag foto’s en de rest van het verhaal…
Ja als ik vertel waar ik gezeten heb dan weet je nog niets
Fokker 105TD BA VeldH Cie Papaverweg 33 Amsterdam Noord 1953/54
Samen met Bob Verstift en nog meer Korea gangers .
Als je op deelen zat afd Lichte vliegtuigen dan vloog je op Pipercup die je zelf aan moest slaan .daarna S11 en dan Havard T6
Als je de dienst uit was (dat was dus verplicht toen )kon je met je lichte vliegtuig brevet gaan verder leren by Rijks Luchtvaart School en dan kon je verder naar de comercieele vliegbedrijven .
KLM Martin Air Schreiner en nog een paar .Martin Schreuder was een auto rijschool houder in breda en later had hij een heel goed lopend vliegbedrijf .
Was zelfs vriend van Prins Bernard .
Jaja en allemaal horloges Ben over de 80 en ik heb wat horloges gespaard .
Willem
Maar ik weet nu nog niets van horloges die ik op dit net gezet heb .
Wie verteld mij nu eens wat voor merk die KLU o54 is en welk jaar ?
Ik zelf had Hamilton en Bulova A17A
F3ed met asperges?
