Military chrono, seiko RAF

Aloha horloge vrienden en vriendinnen

Wie heeft er nog wat info over deze prachtige seiko, ik heb de precista nog steeds met stip op nummer 1 vooral nu ik de pond/euro koers heb gechekt 210 pond is 230 euro dat is een aantrekkelijke prijs voor een dergelijk uurwerk.
Maar deze seiko maakt ook kans.
Maar wat kost zoiets nou op de tweedehandsmarkt?? en waar te zoeken??
En zijn er nog meer suggesties voor zo een military chrono

Doe nu gewoon de Precista:D:D

lastig modelletje, omdat nogal wat seikonauten deze tot Holy Grail ™ hebben verklaard.

ik dacht me prijzen van rond de 400 USD te herinneren, maar ik ben al op leeftijd wat mijn geheugen betreft.
beschikbaarheid: tja, op scwf heb ik er wel eens eentje gezien, op ebay ook wel eens eentje.

het zou zomaar kunnen dat een recenter Seiko er verdacht veel op lijkt. misschien weet MonsterRob dat…

Er zijn (quartz) chrono’s van Seiko die er sterk op lijken. Check maar bij Rob. Ja ik zei inderdaad quartz!

Hou er rekening mee dat je flink moet dokken als je zo’n RAF of RN Seiko wil aanschaffen. Je komt ze trouwens ook niet zo heel vaak tegen, maar dat maakt 't natuurlijk wel weer leuk.

Als het een echte is… ben je voor 230 gbp spekkoper. Je kunt 'm posten op het internationale S&C forum; als ze je er niet toelaten vanwege een ‘stop’ (ze hadden wat last van zg. ‘trolls’), wil ik het ook wel voor je doen.

Persoonlijk vind ik het wel een hebbeding! Zeker aan een nato ziet het er allemaal heel gaaf uit. Niet lomp, wel alle functies aanwezig!

Menno

Wat vind je hiervan ? http://cgi.ebay.com/NEW-Seiko-Chronograph-Military-Black-Nylon-Watch-SNDA57_W0QQitemZ150365731287QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item23027ef9d7&_trksid=p3286.c0.m14

Nou ik zie het ff niet, maar bij features staat day/date.

Ik kan de day niet vinden

Recenter model:

Hey louis

Je kan gerust adem halen, ik ben er net achtergekomen wat die seiko s kosten, allememachies dat is nog al wat voor een quartz

P.S kan ik die precista gewoon bestellen bij TF, zit er ook een wachttijd op, en wat voor kosten komen er verder nog bij??

louis Schreef:

Doe nu gewoon de Precista:D:D

Da’s een nette Seiko! (tu)

Ik zeg ook; doe gewoon de precista prs-5 ;).

Op timefactors.com staat dat die ‘in stock’ is dus met die wachttijd zal het wel loslopen. Volgens mij kan je kiezen voor ‘courier’, dat kost minimaal 21 pond (op het moment omgerekend €23.21) en dan heb je het horloge binnen 2 dagen in huis. Daarnaast kun je ook kiezen voor ‘International Signed For’, dit kost 16 pond (op het moment omgerekend €17.69), hierbij moet het horloge niet meer dan 500 pond waar zijn, de verzendtijd is dan 5 tot 10 dagen.

bron:
http://www.timefactors.com/shipping.htm

JW

Bedankt voor de info JeeWee(tu)(tu)(tu), nu eerst nog een aantal klokskes verkopen en dan??:)-D

Kan ik lekker even naar toe leven de aankomende tijd:z:z:z

Heeft precista ook een catalogus?? en anders maak ik er wel een printje van en hang ik die wel boven mn bed:}

waarschijnlijk ken je deze al, maar voor de zekerheid:

Seiko Chronographs Issued via Ministry of Defence - UK
http://home.earthlink.net/~nederick/SeikoChronoRevuVulcF.htm