Laat zien welk military horloge je graag om je pols hebt!!!
Deze bijvoorbeeld (Precista)
hans
Tja, wat is een “Military”.
De eerste Glycine Airman, een automaat, werd door veel amerikaanse militairen gedragen tijdens de Vietnamperiode. Zeker bij het vliegend personeel was 'ie populair.
Toen dat model door Glycine niet meer werd gemaakt werd wat later het onderstaande model (beperkt) in productie genomen omdat er in de VS wel veel vraag naar zo’n Airman bleef.
Is dit dan een “Military”? Of is het pas een "MIlitary"als ik er zo’n Natobandje op doe?
Oké Tom, heel leuk. Nu kunnen we verder wel ophouden, want daar kan niks tegenop.
Het is nog géén Marathon hoor:D en wat denk je van een leuke vintage Wostok? Dat is ook niet te versmaden!
Deze 2:
Groet,
Werner
Hey Werner, mooi bandje op de Marathon!
Ik mis er alleen 1 uit jouw verzameling??
Klopt helemaal Vincent !
Bij deze:
Deze mag er van mij ook wel bij,geen echte "militair " maar wel door vele gedragen !
De groene Nato-band heb ik gisteren binnen gekregen van Vreugd2,hij is inderdaad mooi.
Hoe is het met de 5513, moet hem echt een keer irl zien !
Groet,
Werner
Ik heb nog een ongedragen grijze Nato voor de Marathon (16 mm) in de aanbieding. Stuur maar een berichtje als er belangstelling voor is.
hans
Bandje gaat bij Werner een actief leven tegemoet
Oef Tom, maar dat is wel meteen een hele mooie X(
Soort van military, de re-issue van de 1963 Chinese Airforce watch:
Groeten,
Martin (net terug van weekje weg, en druk bezig door twee pagina’s ongelezen berichten te worstelen ;))
Mooi hoor! (tu)
Groet,
Werner
deze staat ook op mijn verlanglijstje!
Ik heb de indruk dat er op dit forum een heleboel eigenaren van dit horloge zijn te vinden. Daarom voor de ervaringsdeskundigen:
- hoe staat het met de kwaliteit van gebruikte materiaal en het uurwerk?
Dank voor jullie reacties
Groeten,
Marco W
Marco W Schreef:
deze staat ook op mijn verlanglijstje!
Ik heb de indruk dat er op dit forum een heleboel
eigenaren van dit horloge zijn te vinden. Daarom
voor de ervaringsdeskundigen:
- hoe staat het met de kwaliteit van gebruikte
materiaal en het uurwerk?Dank voor jullie reacties
Groeten,
Marco W
Mijn exemplaar is prima! Maar, het is een reissue uit 1963, dus ik behandel hem voorzichtig. Niet bedienen om de pols, etc. Het uurwerk is een ST19, gebaseerd op een oud Venus model, en is erg goed.
Ik heb wel de laatste tijd wel veel slechte verhalen gehoord over defecte modellen (DOA). Gelukkig zitten beide leveranciers van dit horloge in NL, dus garantie technisch zal het eenvoudig op te lossen zijn.
Groeten,
Martin
CWC G10. Heerlijke klok om te dragen! (tu)