Miltat horlogebanden - waar te koop?

Een goedemorgen,

Zojuist heb ik een account aangemaakt op dit forum na al maanden te hebben gelurkt. Ik ben vooral onder de indruk van de kwaliteit van de horloges die hier aangeboden worden. Je merkt dat hier liefhebbers aanwezig zijn en niet de, uhm, marktplaats-mafkezen…

Ik ben aan het kijken om een Seiko SARB033 aan te schaffen in combinatie met een Miltat SS201805P2S068 brand. Het betreft de Super 3D Oyster die zowel gepolijst als geborsteld is.

Heeft er iemand een tip waar ik een dergelijke band zou kunnen kopen zonder deze te moeten importeren met het risico op fikse importheffingen en inklaringskosten?

Alvast bedankt!

D.M

2 likes

Monsterwatches verkoopt ze.

Ik heb trouwens zelf zo’n 8 banden bij Strapcode gekocht, geen enkele keer invoer hoeven te betalen. Ik gun het Strapcode meer dan Rob van Monsterwatches.

5 likes

Ik heb Monsterwatches enkele dagen geleden een bericht verstuurd. Helaas nog geen reactie mogen vernemen daarop. We wachten rustig af.

Tip: Strapcode verkoopt z’n banden ook via Amazon, maar goedkoper (dan is de prijs incl. BTW gelijk aan de prijs op de eigen site excl. BTW).

2 likes

Tegen de tijd dat je antwoord hebt is je SARB aan de tweede servicebeurt toe. Rob is heel soms sneller dan strapcode, maar meestal niet.

2 likes

Strapcode! Wellicht iets duurder maar levering exact zoals men aangeeft en degelijk ingepakt.

Ook Long Island Watches levert ze!

1 like

Inderdaad, ik heb ook al vele banden van Strapcode gekocht, nog nooit douanekosten hoeven betalen. De grap is, dat zij de banden van Hong Kong naar Engeland versturen (waarschijnlijk vanuit het verleden nog afspraken) en van daar uit gaat het Europa in…nu nog…

Dick

1 like

Dank jullie wel voor de antwoorden en tips.

Ik heb inmiddels antwoord van Strapcode op Amazon. Ik denk dat ik mijn beslissing heb genomen, wachten op Monsterwatches is dat in ieder geval niet.

1 like