Miltat / Rolex

Vandaag kwam de Miltat Oyster binnen voor mijn SKX. Nu had ik al 'n jubilee van Miltat voor de SKX, maar dat vond ik toch geen porem. Maar de oyster…wat een kwaliteit! En dat voor €65! Ongelooflijk hoe de schakels tegen elkaar zitten, ik dacht dat 't uniek qas voor Rolex om dat zo mooi te doen, maar dit komt toch aardig in de buurt, voor 5% van de prijs van een Rolex. Heb er best een aantal van laatstgenoemd merk en heb er plezier van én vond 't ook altijd waard, maar als ik deze Miltat zie, dan kijk ik er toch iets anders naar. Hieronder een paar foto’s!

15 likes

Ja dat is puike kwaliteit, die Miltat.

1 like

Tweedehands i guess?

1 like

De schakels zitten inderdaad uitstekend in elkaar. De sluiting en endlink daarentegen vind ik maar zozo.
Maar prijs/kwaliteit is meer dan prima.

1 like

Nieuw!

1 like

Waar?!

3 likes

:point_up_2:

1 like

Bij Rob van Monsterwatches en geloof 't of niet: maandag besteld, vandaag in huis!

5 likes

Ziet er mooi uit inderdaad.

1 like

Mee eens, de sluiting viel mij erg tegen. Dat was voor mij de reden hem meteen weer van de hand te doen. Dan 10 keer liever de Seiko sluitingen.
Schakels waren idd wel heel fijn! :+1:

1 like

Kan je niet gewoon de seiko sluiting op die miltat band zetten?

1 like

Je kunt de band bij Rob ook gewoon met Seiko sluiting bestellen

2 likes

Het is verdorie een wonder :fearful: nette prijs ook. :ok_hand:

2 likes

Ja dat dacht ik inderdaad ook al. Ik draag de skx nu altijd gwn op de originele band, hij draagt super comfy en vind het ook wel beetje cult. Toch overweeg ik door posts als deze om ook eens naar die banden te kijken. Twijfel alleen wel tussen oyster of Jubilee. Hoewel het veel voorkomt vind ik een oyster op skx toch altijd een tikje vreemd voelen.

2 likes

Omdat Seiko 'm normaal met een jubilee levert? Had 'm ook op zo’n rammel jubilee van Seiko, toen een Miltat Jubilee gekocht - da’s een hele mooie - maar een jubilee doet t voor mij niet op zo’n duikershorloge. Ik vind de oyster écht de juiste band voor zo’n duiker!

1 like

Strak hoor. Ik heb de 22-18mm met V-clasp incoming :ok_hand:

1 like

da’s dezelfde als ik er nu op heb!

1 like

Ik twijfelde ook over de Seiko diver extension clasp.

De V-clasp is wel een bonk staal.

2 likes

Hij is fijn!

2 likes

Mijn Miltat 22-18mm met Seiko diversclasp is ook binnen. Ligt meteen stuk platter op de pols t.o.v. de nato’s :white_check_mark:

3 likes