Wat een prachtwerk heb ik ontvangen van Wouter a.k.a. Mimoza. Lekker ontspannen te werk en tot op de puntjes mooi afgemaakt. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Hier ga ik vaker bestellen Ik zeg triple A and 5 stars baby :} Thanks Trapped Leatherworks :~
Vandaag mijn bestelde bandje ontvangen.
Ik had nogal wat specifieke wensen, ze zijn waar gemaakt. Communicatie was prima met af en toe een foto van de huidige status. Door drukte in privé sferen heb ik er iets langer op moeten wachten, maar is meer dan prima recht gezet.
Prima transactie.
Heb nu toch al 5 (of was het al 6?) banden door Wouter laten maken. Altijd tip top.
Heb een mooi horloge en handgemaakte band van zijn hand gekocht. Geweldige strap, goed verpakt, keurig aan alle afspraken gehouden. Dikke
Leuk horloge gekocht van wouter, uiteraard op een zelfgemaakte ammo bund strap. Ik zeg top! Fijne communicatie en ronduit prettig zaken doen!
Ik heb van @mimoza een Pelicase over genomen. Item is keurig aangekomen en netjes verpakt. Wederom een prima transactie!
Ik heb ook al eens eerder een band van Wouter gehad, erg mooi, uitermate tevreden mee!
[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/B4B63E37-ADA5-43E8-A4D7-6DECE9A0E068_zpszzekdgc8.jpg.html][/URL]
Ook ik heb zaken gedaan met Wouter, gewoon, zoals je het altijd zou wensen, lekker vlot en ter zake, toppie!
Paar weekjes geleden een horloge van Wouter overgenomen.
Conditie was als omschreven en hij is het horloge zelfs komen brengen, helemaal top!
Wouter/@Mimoza heeft voor mij een bandje gemaakt.
Hijzelf wilt goed werk leveren en vraagt dan ook alles over mijn ideeën, zeer fijn contact.
Door de feestdagen is er iets vertraging geweest maar ik heb de band nu en ben zeer tevreden.
Mooie band en alles precies als afgesproken!
Wederom wat bandjes van @Mimoza binnen. Prima service en communicatie. En bovendien keiharde rauwe handmade straps, waarvoor +1