Minase Only

Bij kunstlicht vond ik hem een beetje hard, maar vermoed dat deze met natuurlijk licht een hele volle warme kleur heeft.

:smile:

1 like

Ja, nu wil ik er ook een…

@daffie Is dat jouw eigen? Zo ja, wanneer flipper je hem? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Haha nee Ruben was ff op bezoek met zijn NA…

Ik sta wel op de 1e plek op de flipperlijst :wink:

1 like

Nu ben ik sowieso bevooroordeeld, paars is mijn lievelingskleur! Helaas zijn er weinig paars-platige horloges die ook nog mooi zijn en de juiste kleur paars!

2 likes

Ik geloof best dat de kwaliteit top is… maar voor deze prijs ga je toch wel nadenken…

1 like

Mij te duur maar zó mooi!!
Voor mij zijn de rozen favoriet om naar te kijken!!

Wild cherry blossoms “Yama-Sakura”

5 likes

11 likes

8 likes

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Super zeg!!!

Kan me voorstellen dat je deze aangeschaft hebt!
Erg fraaie foto’s ook!

1 like

Ik schop dit topic maar weer eens omhoog. Nieuwe lens dus gelijk even gaan proberen met deze.

En uiteraard een wristshot:

16 likes

Wat een lekker ding blijft het toch. En die Minase mag er ook zijn zeg… Maar zonder dollen, mooie foto’s en prachtig horloge.

Toen jij je Minase ging halen, heb je toen ook de Horizon geprobeerd? Lijkt me ook gaaf om die een keertje te zien/om te hebben.

1 like

Heel mooi ,welke lens gebruik je nu ?

1 like

:joy: :+1:

Leuk verhaal trouwens. Ik wilde hem eigenlijk passen bij WatchTime Dusseldorf en gebaseerd daarop overgaan tot aankoop, toen werd ik ongeduldig en dacht ik ‘‘fuck it, ik bestel hem.’’ omdat ik niet naar WatchTime kon dat weekend. Toen kreeg ik de kans om met iemand af te spreken om hem te passen voordat ze daar de setup gingen doen en had ie alsnog de hele set voor me mee :slight_smile:. On the spot betaald en het feestje kon beginnen.

Ik vond ze allemaal prachtig maar de Divido is de enige die ik mezelf echt dagelijks zie dragen.

Sigma 18-50mm F2.8.

2 likes

Lekker zo’n fotodump topic :slight_smile:

8 likes

10 likes

9 likes

Vind het prachtige horloges en heb ze twee jaar geleden allemaal omgehad in Düsseldorf. Had bijna een blauwe gekocht maar twijfelde vanwege het datum venster. Waarom drie dagen aangeven, dat snap ik niet en blijft voor mij de deal breaker, jammer.
Maar de techniek (gelaagde opbouw) en afwerking is super.

Binnenkort eindelijk eens een aftermarket band erop.

6 likes

Ben erg benieuwd hoe dat zal staan!

1 like

Waarschijnlijk echt ruk maar dan hebben we t wel geprobeerd.

1 like