Minase Only

Wat komt er op? De huidige band is natuurlijk een beetje een vreemde omdat hij breder is dan de lugs. Zijn die er aftermarket of neem je dan een smaller bandje?

De stalen band lijkt me ook wel tof. Is daar aan te komen?

5 likes

De stalen band kost 1k dus liever niet. Dan kan ik ook een Omega constellation kopen.

Voorlopig gewoon een molequin.

1 like

Weet je wat, jij krijgt mijn Constellation en dan neem ik jouw Minase. Koop ik die stalen band zelf wel :wink:

Maar een Molequin kan wel mooi staan hoor. Donkerblauw ofzo?

1 like

Haha ik hoop dat dit gewoon een blijver wordt. Die constellation mag je nog altijd wel doneren hoor :wink:

En ik neig idd naar donkerblauw. Ik weet niet echt wat hier anders mee te combineren valt. Ik dacht nog aan een tropic, no joke.

1 like

8 likes

Ik had nog niet gezien dat Minase een eigen topic had gekregen, maar wat een mooie dingen zijn dit toch :drooling_face:

1 like

Oke vergeef me de bagger foto’s, maar een two piece band staat prima. Ik verwachtte een veel grotere kloof maar het valt wel mee.

@Ruud

5 likes

7 likes

Nee nee driewerf nee…sorry old boy. :man_shrugging: :wink: Snel die originele band weer erop schroeven…

1 like

Je mag hem een week lenen… Mits op nato :joy:

:rofl: Fuck me.

1 like

Voor mensen die op de wipstiel zitten en net even wat meer nodig hebben om overgehaald te worden. Ziet er echt gaaf uit!


6 likes

Ah het enige fatsoenlijke WUS topic over Minase. Ik vind het zo jammer dat alle reviews eigenlijk alleen maar het overschrijven van de spec sheet waren.

Op YouTube staan er wel wat leuke filmpjes over.

6 likes

Ik kan helemaal trippen op die lugs, wát schitterend!
En die kast met die schuine kanten , och man :ok_hand:

Zie ik nu goed en is dit een groene?

1 like

Ik maak niet zulke mooie fotos maar heb vandaag deze om mogen hebben. Wat een bizar gaaf ding!

11 likes

Haha nu snap je pas echt wat ik bedoelde met ‘niet vast te leggen.’ Je kon hem iig goed hebben!

1 like

Wat een knaller is het ook zeg! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja he. Heerlijk als een horloge wat minder conventioneel is, zeker als de uitkomst er zo geslaagd uit ziet

1 like

Eens!!

5 likes