Minase Only

Klopt. Sinds gisteren is ze idd even paar weekjes op bezoek. :+1:

2 likes

Ben je bij Ace langsgeweest en heb je de verkoper beroofd? :slight_smile:

3 likes

Nou, ik kon niet anders dan het horloge afgeven. Hij had ook nog eens een angstaanjagende hond bij zich.

4 likes

Lotta zegt :wave:

4 likes

Kwam zojuist dit tegen op IG :heart_eyes::

https://www.instagram.com/reel/Cb5K_RkFb6g/?utm_medium=share_sheet

4 likes

Nu mag ik hier ook eens posten :smiley:
Degene die @charlesb52 gespot had hierboven.
Eeuwige dank :pray:

7 likes

Deze nieuwe platen zijn iets minder mijn smaak, maar wel leuk dat ze doorzetten met de no-dates.

5 likes

Van harte Wim.
Je hebt al kunnen lezen hier in dit topic dat ik een fan ben.
Ben benieuwd hoe deze jou bevallen gaat en hoop op mooie foto’s!

1 like

Exact mijn gedachten.

Oei, ben niet echt een fotograaf, maar we doen ons best :grin:
Vele kopertinten op die plaat…

Hoe hebben ze dat toch voor mekaar gekregen… ben enorme fan van zulke uitdagende ontwerpen

7 likes

Nou, de foto’s maken in ieder geval nog duidelijker dat dit een meesterwerk i

I REALLY LOVE IT

2 likes

13 likes

10 likes

Vraag aan de kenners wat is de kwaliteit van de horloges. Momenteel heb ik een GS maar sta open voor andere mooie merken

On par met GS wat betreft kast en wijzerplaat. Wijzer GS zijn beter (in sommige/meeste modellen). De bracelet van Minase is veeeeel beter dan die van GS.

Ik vergelijk mijn stalen GS en Minase. Zou niet eerlijk zijn om de titanium GS te vergelijken met Minase.

2 likes

Ik heb op het net gekeken het binnenwerk maken ze niet zelf maar halen ze uit Zwitserland. Merk je dat dit minder is tegenover gs ?

ja, die Zwitserse rommel! :thinking:

Het gaat dus bij minase echt om hey uiterlijk.
Wat ik echt wel zeer mooi vind.
Zeker de 7 windows

Dus dit topic toch maar terug nieuw leven inblazen.

Zoals wellicht ieder horlogeliefhebber ben ik dus ook constant de markt af aan het struinen op zoek naar een horloge dat ik eventueel aan mijn collectie kan toevoegen. Heb al Straum en Zelos bekeken maar mijn buikgevoel houdt me iets of wat tegen.

Paar dagen geleden gebotst op Minase, een merk dat me meteen aansprak. Het hoeven van mij niet altijd de grote namen te zijn dus…

Ben dus op zoek naar een Divodo met groene, blauwe of rode wijzerplaat. Maar… als ik zo kijk op de website van Minase en ik vergelijk die met het aanbod op Chrono dan merk ik toch wel stevige prijsverschillen. Begrijp me niet verkeerd, ben geen prijskoper en ik ben me ervan bewust dat als ik importeer uit Japan er totaal nog eens 26% (naar België) bij komt.

Mijn vraag is dus heel simpel, waar kan ik nu het best een Minase Divodo kopen? Via een verkoper uit Japan op Chrono lijkt me de beste keuze (tot hiertoe)

1 like

Hoofdvertegenwoordiging Minase zit in

Denk dus dat een vakantie in Zwitserland, of slechts een weekendje, een heel fijne optie zou zijn.

Veel plezier gewenst :slight_smile: