Minder bekend (1.000e): "AkriviA" uit Zwitserland

Vandaag is het tijd voor een klein feestje i.v.m. het bereiken van deze mijlpaal.
Ik neem er een pint op, en een tweede op jullie gezondheid, en een derde op . . . ik verzin wel wat.:)-D

[hr]
[center]
http://www.akrivia.ch
[/center]
[hr]
Voor deze gelegenheid trakteer ik jullie op een manufactuur werk. Klein maar fijn en met slechts 1 model.
Heel fraai uitgevoerde tourbillon met chronograaf en reserve de marche.
Kijk en geniet!!

Fijn weekeinde,
Flip.

Gefeliciteerd!

1000 maal een onbekend merk introduceren is een flinke opgave.

RESPECT

(tu)

Mooi horloge, ik ben alleen benieuwd hoe lang je als fabrikant met 1 horloge kunt overleven.

mooie mijlpaal!! Bedankt tot nu toe (tu)

Congrats Flip, mooie mijlpaal en het blijft altijd leuk om wat over die onbekende merken te lezen. :)-D

Mooie tourbillon hoor, vast erg prijzig…

Mooi man goed gedaan en inderdaad een kadootje om naar te kijken deze keer. Wat een fantastische techniek in een bijzonder mooi kast.

Bedankt,

Post eens een lijstje met alle 1000 merken daar wil ik wel eens door heen kijken.

Groet
Herman

zoals altijd, bedankt weer vh delen (tu)

Een lijstje van 1.000 is geen lijstje, dat is een LIJST.
Die ga ik hier niet in een topic plaatsen.
Aan het eind van mijn rit stel ik mijn hele lijst voor iedereen beschikbaar in de vorm van een spreadsheet.
Die gaat ruim 1.900 namen bevatten.
Maar dat wordt nog even wachten, want ik kan nog ruim een jaar vooruit voordat ik het alfabet heb doorgeworsteld.

Groetjes,
Flip.

gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Ik heb der maar een pintje op gepakt :wink: Op je gezondheid!

Ik blijf je topics met merken trouw volgen. Maar zijn het er ondertussen al 1000? WOW!::o Geweldige mijlpaal. Ik ga er een biertje op nemen, wanneer deze op is…:)-D

Gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal en bedankt voor het 1000x delen!

Indrukwekkend! …het horloge ook trouwens. :slight_smile:

Goed bezig hoor! Altijd leuk om te lezen.

Heel leuk topic, wordt altijd bekeken hier.

chapeau!:~

Iedereen bedankt!!
Ik ga vrolijk verder.

Klasse (tu)

mvg

Dat is nog eens een mooie 1000e en het blijft leuk om de minder bekenden onder ogen te krijgen.

Stel: we zouden de vraag krijgen, ieder afzonderlijk: noem eens 100 (honderd) horlogemerken; hoe ver zouden we komen (zonder de hulp van Sparks)?

(tu)(tu)

Groet
Herman.

Als ik Google dan wel mag gebruiken kom ik wel een eindje, maar ik zou een hulplijn inzetten.

Als googlen is toegestaan, gebruik dan de term ‘horloge minder bekend’ . . . kom je alles tegen.(:smiley: