[center] http://www.sultana.ch/eng/index_main.php
[/center]
[hr]
Nee nee, geen versnapering in de vorm van een fruitbiscuit.
Het gaat echt om een horlogemerk, dat polssieraden maakt voor zowel dames als heren.
De herenmodellen hebben n.m.m. weinig specifieke kenmerken, waarmee ze zich onderscheiden van producten van andere merken.
Zoiets resulteert niet zelden in compensatie door het presenteren van een brede collectie van zowel automatische - als quartz modellen.
Daarbij horen dan weer de nodige kleurvarianten.
Inderdaad weinig spectaculair en daar bij blijf ik zo’n horloge toch associëren met dat door jou genoemde fruitige koekje.
Maar wat ze doen moeten, doen ze,n.l. de tijd aangeven, dus er zullen altijd wel mensen zijn die slechts daar in zijn geiteresseerd, die een dergelijk horloge aanschaffen.
In de beginfase van de aandoening associeerde ik Fortis nog met die teloorgegane financiële instelling. Die associatie is inmiddels overgegaan op het horlogemerk. Bij sultana zal zoiets voor mij niet gebeuren. Dat blijft voor altijd een koekje.
Gelukkig is Nederland klein. Een groot stuk van de wereld zal een associatie hebben met een vrouwelijke Sultan & vele anderen met de oorspronkelijk uit het verre oosten afkomstige druif, waarnaar de sultana vernoemd is.