Minder bekend: "Activist"

Voor het volgende minder bekende merk steken we de Atlantische plas over.
Onder de vleugels van Invicta (Hollywood/Florida/USA) is het merk “Activa
http://www.activawatch.com
” op de markt, met hoofdzakelijk sport- en activiteitenhorloges, zowel analoog als digitaal.
Sommige modellen doen aan duikers denken, maar met max. 50 m. W.R. is de duikwaarde minimaal.
Verder ook veel ‘gewone’ modellen in staal, goudkleur of bicolor, alsmede kindermodellen.
Kortom: voor elk wat wils.
Nu heeft Casio zijn G-shock’s in een hoop kleurtjes uitgebracht; dit merk kan er ook wat van, maar dan meerdere kleurtjes binnen veel sportmodellen.
De site is niet erg snel. Voor het bekijken van de catalogus adviseer ik dan ook de lo-res-versie te kiezen.
Voor liefhebbers veel kijkplezier.

M.vr.gr.,
Flip.

Laat ik maar niks zeggen…

Hallo Flip,

zeer kleurrijk merk!!

Maar ik kende het niet…dus weer een aanwinst!

Groet, Justin

Vind ze leuk en ga er beter naar kijken… jammer dat ze maar een waterdichtheid hebben van 5 atm.

Ze hebben echt achterlijk veel modellen!!! :slight_smile:

@ Wreckles: … is ook niet verplicht, maar het mag wel …:slight_smile:
Ergens deel ik je mening ook wel.
Maar het is een weinig bekend - tot onbekend merk, dat daarom binnen mijn ‘missie’ valt.
Ik vermoed dat velen er toch naar kijken en een enkeling zegt: “Hé, dat ik grappig, interessant. o.i.d…” (Zie reactie van Bidle)

@Bidle: Ik heb bij sommige merken wel eens de indruk dat ze de kwantiteit van de modellen en kleuren gebruiken ter compensatie van de kwaliteit van de producten.
Maar goed, als ze zo het hoofd boven water weten te houden, dan werkt het toch.

Sparks Schreef:

@Bidle: Ik heb bij sommige merken wel eens de
indruk dat ze de kwantiteit van de modellen en
kleuren gebruiken ter compensatie van de kwaliteit
van de producten.
Maar goed, als ze zo het hoofd boven water weten
te houden, dan werkt het toch.

Het zal inderdaad ongetwijfeld voor ze werken en dus geld in het laatje brengen! :slight_smile:

Denk overigens dat je vermoeden/indruk m.b.t. de kwaliteit en kwantiteit weleens zou kunnen kloppen.