Minder bekend: "Bruno Söhnle" uit Duitsland

[center]
http://www.soehnle-uhren.de/index.php?id=2
[/center]
[hr]
Wellicht op zoek naar een betaalbare dresswatch?
Dan biedt dit merk je ruime keuze.
Ze hebben er heel veel, in een ongekend aantal modellijnen, waarin zowel quartzen, handopwinders als automaten vertegenwoordigd zijn.
Ook dames kunnen hier goed terecht.

Fijne dag,
Flip.

2 likes

Vandsag(koopzondag)toevallig in de winkel uitgebreid de collectie kunnen bekijken. De moeite waard - ik had trouwens niet het idee dat het merk onbekend is bij HF

1 like

Ik heb er twee: deze

en deze (plaatje van BS site)

1 like

@ Ogenblik
Onbekend is het merk mogelijk niet; alleen de laatste jaren nauwelijks genoemd op ons forum. Vandaar . . .

1 like

Ik heb een automatic van Bruno uit de toplijn.

Ik heb veel horloges en de toplijn van Bruno is echt goed!

1 like

Ondanks de hoeveelheid informatie inderdaad leuke horloges…

1 like

Heb je zelf al een keuze gemaakt uit de collectie? Zo ja; ik ben benieuwd…VrGr Henk

1 like

Zeven jaar geleden of zo kocht ik alles wat los en vast zat. Ook deze Bruno Söhnle. Maar ik wil 'm ook niet kwijt.

3 likes

Prima value for money. Mijn quartz +0,04 spd dus zelfs ruim binnen de COSC norm van 0,07 spd. Bovendien qua ontwerp vaak net even anders dan anders. En verder zeer betaalbaar voor Glashutte kwaliteit.

1 like

Het merk heeft ook wel iets sympathieks: ze zitten daar in Glashütte met een mannetje of 50 klokjes in elkaar te schroeven in een oud, voormalig hotel-restaurant. Hun collega’s van A. Lange & Söhne zijn hun buren en zitten in een spiksplinternieuw en modern pand.