Minder bekend: FOSH uit Canada. Ultieme bandenswapper!

image

Is dit verkapt neerhalen van het horloge? :joy:

Gaaf ding hoor Blauwbeer! Ik weet nog wel iemand in Nederland die er eentje te koop heeft staan, en wel akkoord gaat met 50 euro, volgens mij.

Ik heb nog een oprechte vraag. Het lijkt op de foto’s wel alsof de kleine secondewijzer de chrono-wijzer is, en de grote secondewijzer de gewone. Is dat zo? Dat is voor mij namelijk wel een afknapper, ik heb daar serieus al eens een horloge om geretourneerd. :grimacing: Terwijl het voor de rest een zeer aantrekkelijk horloge is. :+1:

13 likes

Iets met hockey en zingen :joy:

4 likes

Geen idee waarover je het hebt. :joy: Ik heb wel een klepel zien hangen, maar ik kan geen klokkijken. Of zo. Maar nee, ik heb zelfs geen klok horen luiden.

2 likes

Nee, ik vind het geen mooi horloge.
Maar daar dit als negatief opgevat kan worden, spreek ik mij graag uit over een positief aspect van deze collage

Die naam is wel pakkend hoor, gvd. Ik twijfel nog of ik voor de Fosh, Hamtun of Revue Thommen ga

2 likes

Vergeet niet het zeer vage gerucht dat salt-n-pepa werken aan een ode voor deze Canadees…

Ah, fosh it, fosh it good
Ah, fosh it, fosh it real good
Ah, fosh it, fosh it good
Ah, fosh it, f-fosh it real good

5 likes

Mooie review :+1:
Weer wat geleerd, ik had nog nooit van Fosh gehoord :lying_face:

3 likes

Subtiel :wink:

1 like

Ik weet er nog wel eentje te koop hoor :rofl::+1:

2 likes

Lekker hoor, zo’n Forshe bandenslapper in het water. Ik krijg er ook zin in.

3 likes

Herkomst of kleur van de band maakt die klok niet uit, net een Foshter Parent

8 likes

Had ik laatst ook. Gaat volgens de dokter vanzelf over.

7 likes

Ik zelfs een tweede, oh wacht… :wink:

7 likes

Ik heb geen idee wat je bedoelt en ben ook zeker niet van plan mijn hersens te pijnigen over dat bizarre detail. Dit soort mierenneukerij kan ook alleen van jou komen.

Soms had je iets wel verwacht en ben je toch geschokt als je het leest.

6 likes

Okee, ik lieg, ik heb het niet geretourneerd. Mijn vriendin had het voor mij gekocht, en toen ik het had uitgepakt zei ik: “De kleine wijzer is de chronowijzer en de grote wijzer de gewone secondewijzer. Breng maar weer terug.” Toen heeft zij het geretourneerd.

Met de kanttekening overigens dat dat horloge een tachymeterschaal op de lunette had. Dat maakte de kleine chronowijzer nóg belachelijker.

Overigens ben ik wel écht benieuwd. Ik ben namelijk steeds minder negatief over de breedte van de bandaanzet, dus ik overweeg wel een koop. Maar dan wel bij de leverancier in Canada, ik heb geen vertrouwen in die gekken op Marktplaats.

8 likes

Mag ik de heren @Hornet, @Stephannl en @Harpoen er op wijzen dat de merknaam FOSH met hoofdletters wordt geschreven? Het zit hem in de details.

6 likes

Fascinerend Origineel Specialiteits Horloge?

3 likes

Even alle gekheid op een stokje, maar ik zou nooit de jacuzzi in plonzen
met maar 5ATM WR.

3 likes

Fenomenaal Ongelooflijk Superieur Horloge.

Die kan zo in je advertentie :wink:

1 like

Hahahahaha jij doet een @anon50762135!

Het werkt beter om eerst een topic te maken en een dag later een advertentie. Graag gedaan.

7 likes

GEWELDIG! :joy::joy::joy::joy::+1::+1::+1::+1: wat een verhaal.

1 like