Minder bekend: "Furtive" uit Zwitserland

[center]
http://www.the-furtive-watch.ch/
[/center]
[hr]
Velen onder ons geven hun horloges af en toe een ander gezicht door banden te wisselen.
Bij dit merk kan daar een wissel-aspect aan worden toegevoegd, namelijk de wijzerplaat.
Een complete set bevat uiteraard een unisex quarz horloge plus 2 banden en totaal 6 wijzerplaten.
Het idee is leuk. Of het ook mooie horloges oplevert is iets heel anders.
Naar wens van de klant kunnen bicolor kasten en/of andere wijzerplaten met eigen opdruk geleverd worden.

Hartelijke groet,
Flip.

Het idee is origineel. Wat me aan de site opvalt is dat deze er nogal antiek uitziet en zegt “Page optimized for Netscape Explorer.”

Dat is een browser die op zich al een jaar of 10 niet meer bestaat, dus dat geeft te denken hoe actueel het merk nog is.

Zodra ik unisex lees, gaat me één en ander dwars zitten. Toch wel een aardig idee zo. Inderdaad een antieke site (tu)

Leuk bedacht. Maar met zoveel smaken wijzerplaten heb je natuurlijk aan 2 bandjes niet genoeg! :slight_smile:

ticothijs82 Schreef:

Zodra ik unisex lees, gaat me één en ander dwars
zitten. Toch wel een aardig idee zo. Inderdaad een
antieke site (tu)

=============

Als je kijkt onder “press” melden ze toch over Baselworld 2010, dus zo oud is de site toch niet? Bij mij geeft de site geen problemen.

Orisfan Schreef:

Als je kijkt onder “press” melden ze toch over
Baselworld 2010, dus zo oud is de site toch niet?

Zover heb ik niet gekeken. De layout is een zeer oude template plus de melding ergens op de site dat deze geoptimaliseerd is voor Netscape (herinnert iemand zich deze browser nog :wink:

Dan denk ik dat is in het verleden verzand ben en denk, laat maar, maar wellicht geheel ten onrechte.

mooi idee jammer dat het geen automaat is

Flut idee.
Na 2x wisselen is de lol er wel af en laat je
het plaatje zitten dat het meest met jouw smaak overeen komt.
En voor de rest vind ik het ook niksxks.