Minder bekend: "Geneva Elite" uit de V.S

[center]
http://www.genevawatch.com/
[/center]
[hr]
Dit merk werd in 1987 opgericht in Hong Kong en is later kennelijk verhuisd naar Los Angeles.
Alle horloges zijn voorzien van Japanse uurwerken.
Het aanbod is volgens hun eigen presentatie "a huge selection of Men’s and Ladies Fashion, Cuff Bangle, Trendy, Casual and Rhinestone Watches for every occasion of the year."
Daarom is hun slogan: YOU NAME IT!! WE HAVE IT!!
Dat maakt mij nieuwsgierig. Echter er zijn na de eerste klik slechts een paar horloges te bekijken.
Wil ik vervolgens bepaalde categorieën horloges bekijken, dan loop ik telkens tegen de mededeling dat ik moet inloggen met een id-code.
Deze site is een beetje de omgekeerde wereld in handelsland.
Hier krijg je niet spontaan inzage in de artikelen die in het schap liggen, zodat je op je gemakje een keuze kunt maken. Zeer klantonvriendelijk.
Ik neem het maar ter kennisgeving aan en bereid me voor op het merk van morgen. Dat wordt veel interessanter.

Bye bye,
Flip.

Gezien de plaatjes die er nog wel te zien zijn, zal de rest ook niet de moeite waard zijn.

Toch bedankt.

Groet
Herman

Ze zouden het moeten verbieden!!! Geneva elite, daar is dan ook helemaal niets Zwitsers aan.

Even een paar hoogtepunten uit hun elitaire bezigheden:

OUR PRODUCT: All our watches are made in China with high quality materials. All our watches feature Japan movement with stainless steel, brass and alloy materials for cases and bands. We use the very best plating and metals and offer a longer battery life.

FAQ:
Q. Do you have warranty?
A. No

En dan op ebay te koop vanaf $10.00.

Wie wil er nou geen lid worden van die club?:smiley:

Ik i.i.g. niet!!!
Overigens een leuke analyse.(:smiley:

Houthakker Schreef:

Even een paar hoogtepunten uit hun elitaire
bezigheden:

OUR PRODUCT: All our watches are made in China
with high quality materials. All our watches