Minder bekend: "Halda" uit Zweden

[center]


[/center]
[hr]
Het komt wel eens voor dat zowel de analoge als de digitale versie van een bepaald horlogemodel in de smaak vallen. Wat schaf je dan aan?
Bij “Halda” bieden ze dé oplossing: je koopt ze allebei in een geschenkverpakking.
Deze bevat dan een band met een soort kasthouder en daarbij verwisselbare analoge en digitale modules.
En dat in 2 uitvoeringen:‘Race Pilot’ en ‘Space Discovery’, waarbij de laatste in 2009 in een LE van 128 stuks is uitgebracht.
Ziet er allemaal heel gelikt uit.
Van de ‘Race Pilot’ kan ook alleen de digitale of de analoge versie gekocht worden.

Prettig weekeinde,
Flip.

Super Flip! Ik kende Halda al van de tripmasters voor in (klassieke) rallyauto’s, eigenlijk een grote naam in de autosport.

Wat een Mooi concept!.. een Kast waar je diverse modules in kan klikken!..

ik zal het niet namaken… maar’t is wel iets waar ik van baal dat ik het niet heb verzonnen… :slight_smile:

Principe is al heel oud. Fortis met zijn kleurige Flipper reeks doet het precies andersom: het klokje kun je in verschillende banden klikken.

bron: foto is van internet

Mooie horloges, maar om € 8.000 neer te leggen (Space Discovery) koop ik toch liever 20 horloges van gemiddeld € 400, dan 1 bandje met 2 modules…
(:smiley:

Misschien zijn ze daarom ook wat ‘minder bekend’ ?