Minder bekend: "Immersion" uit Nederland

[center]
http://www.immersion.nl/immersion.htm
[/center]
[hr]
Het bovenstaande logo van dit merk van vaderlandse bodem geeft al aan wat voor producten men op de markt brengt.
De horloges zouden dus een link met water hebben.
De verkooppunten liggen over het algemeen bij watersportcentra.
Ze hebben vele modellen, ook dressy.

Groeten,
Flip.

Gut, wat een aandoenlijk slechte site zeg :o

Voor de rest weinig spannende horloges om eerlijk te zijn. Lijken ook een beetje tussen wal en schip te vallen (haha): noch “echte” prof-horloges zoals Suunto’s of G-shocks, maar ook weer niet mooi/met eigen smoel als bv een Seiko of Certina.

Met afstand de lelijkste site sinds tijden ::o

Oef, die site… niet van deze tijd :frowning:

Volgens mij was dit merk vroeger Italiaans. In de jaren 90 heel erg populair. De duikers met verwisselbare plastic banden zag je overal.
Zelf heb ik in ieder geval nog een mooie Immersion Stendardo met Eta uurwerk.

http://s242.photobucket.com/user/dreski7/media/DSC02904-1.jpg.html

Dik 20 jaar oud.

Heb ik ook nog gehad, maar weer terug verkocht aan ons aller Ehwatch.
Leuke horloges en helemaal niks mis mee vindt ik tenminste.

groetjes Lenno

Ik heb het sterke idee dat de getoonde horloges hier van het “IMMERSION TEAM by Enzo Majorca” niets maken hebben met het Nederlandse merk. Lijken mij 2 verschillende merken met soort van zelfde naam.

Al was het maar omdat ze er beter uit zien :wink:

Van zo’n site koop je toch niets?

Importeur ia Peter vde Kraats, van HSI…staat altijd op de Rikketikbeurs met gereedschappen en dergelijke

Hmmm, word er niet warm van. De “Wave” staat notabene met een scheef gemonteerde wijzerplaat op de site!

Ik houd het bij mijn Monster als ik het water in ga :~

Ik heb de indruk dat ze een beetje naar de Citizen JP1060 (bezel) en de Ecozilla (wijzerplaat en wijzers) hebben gekeken. Niet goedkoop trouwens met 350 piek.

Lijkt erop dat de naam immersion is overgekocht. Dit is echt niet wat het merk vroeger vertegenwoordigde.

Denk dat er geen enkele relatie tussen de twee is. Enkel dat beiden het woord Immersion hebben gebruikt. Het is uiteindelijk een algemeen woord.

Wist niet dat het Nederlands was ik heb er nog ergens een liggen waar je de kleurtjes van kan wisselen.

ook gehad was een aardig klokje en zat fijn om de pols