Minder bekend: "Ixxxi" uit Nederland

[center]
http://www.ixxxi.nl/
[/center]
[hr]
Dit is een sinds 1998 bestaand merk uit Dongen, dat herenhorloges en armbanden aan de man brengt via Nederlandse juweliers- en horlogewinkels.
Heel erg trendy artikelen.
Binnen de horlogecollectie is geen duidelijke herkenbaarheid te vinden.
Wel veel verschillende modellen met quartz uurwerken voor zeer schappelijke prijzen.

Groeten,
Flip.

Ik vind het Nixxxi.:wink:

Snel vergeten lijkt me :wink:

Tja…

Ik vind het 3x NIXXXI…

Volgens mij een “plakmerk” met kasten uit het “verre oosten”.
Ach er zal wel een publiek voor zijn.

hamiltonfan Schreef:

Ik vind het 3x NIXXXI…

Volgens mij een “plakmerk” met kasten uit het
"verre oosten".
Ach er zal wel een publiek voor zijn.

Tja, niet iedereen hoeft perse een horloge lugholes, saffierglas, lume die een nacht meegaat, zelfvoorzienend in energie, een vloeiend glijdende secondewijzer, enz enz. Je hoeft je niet aangesproken te voelen, ik heb het over mezelf. Mag natuurlijk wel, je zit immers op dit forum :wink:

Alle zaken die je noemt spreken mijn vrouw idd niet aan. Als zij een nieuw horloge wil is ixxxi een van de merken die haar trekken in een etalage.
En als ik dan vertwijfeld bij het seiko of jacob jensen of whatever deel van de etalage sta te wijzen knikt ze meestal resoluut nee om weer verlekkerd te kijken naar een model met de kleur of band die ze in gedachten had.

en vandaar dat hier een ixxi ligt :slight_smile: :slight_smile:

Hoogwaardige roestvrij stalen kasten en banden. Eenvoudige maar zeer goede Miyota uurwerken. Achterdeksels moeten met pers dichtgedrukt worden, gaat je met je handen niet lukken kortom niets mis mee!!