Minder bekend: "Joe Rodeo" uit de V.S

[center]
http://joerodeo.com/
[/center]
[hr]
Voordat je de site gaat bekijken eerst een zonnebril opzetten, of misschien zelf een lasbril.
Hoe kunnen ze zoveel glimmertjes kwijt op een enkel horloge; overigens zowel voor dames als voor heren. Of het nu edelstenen zijn of mindere materialen, ik vind het om te gillen. Zeg maar Zallando-effect.
Ze verkopen zelfs G-shock’s die hiermee zijn ge-upgraded. Het moet niet gekker worden.
Mag ik verdere commentaar aan u overlaten?

Groetjes,
Flip.

AAAAAAAAAAAAAAh… Je hebt gelijk, het Zalando-effect

OMG!!!

Zo fel aan mijn ogen dat ik er spontaan van moest niezen… :smiley:

Niet mijn ding dus maar ik denk wel dat die multi-diamonds G-Shocks aardig verkocht worden in de USA. B)-

Smaken verschillen, maar volgens mij is dit niet aan de meesten van ons besteed.

Vind het overdone,erg jammer en in mijn ogen wansmakelijk.
doet me denken aan die hiphop bling bling horloges waarvan ik er ooit er ook een aantal kocht voor de fun op eBay voor een paar euro. Erg leuk om op een fout feest te dragen.

maar ieder zijn meug,al zou ik er niet dood mee aangetroffen willen worden. Terwijl ik dat met mijn gouden Rado Diastar met briljanten geen probleem mee heb.
wat voor uurwerk zit er in überhaupt,ik ken meer van dat soort “exclusieve horloges” uit New York van het merk Stuhrling zou de Amerikaanse tegenhanger moeten zijn van een Omega. Ziet er leuk uit, maar al heel snel liep het anker van het opwindautomatisme eraf dus de achterkant losgeschroefd en trof een nylon opvulring aan rond een opgeleukt Chinees op Zwitser uurwerk gelijkend aan.
gelukkig was hij vrij goedkoop en hij koopt redelijk maar meerdan 80 euro is het nietwaard…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.