Minder bekend: "Latitude" uit Hong Kong

[center]
http://www.latitude.com.hk
[/center]
[hr]
Voor horloges van hoge kwaliteit en specifiek niveau van 'Art Nouveau"-stijl moet je bij dit merk zijn. En dat onder ISO 9001-2008 en 2006, dus dat belooft wat. Tenminste zo las ik op het WWW.
Deze onderneming bestaat sinds 1990 is gevestigd in Hong Kong en verkoopt horloges die in China gemaakt zijn.
Tot 2009 maakten ze alleen digitale horloges met alle mogelijk denkbare functies. In dat jaar zag hun eerste analoge exemplaar het daglicht.
Ook vandaag is de collectie nog uitermate veelzijdig. You name it, they/ve got it.
Op de site moet je alleen wel eerst inloggen alvorens de modellen en hun specificaties te kunnen bekijken.

Hartelijke groet,
Flip.

Op zich wel een hoop leuks, doet me wel heel erg aan casio denken.

ik heb er geen behoefte aan om allerlei gegevens te verstrekken alvorens ik een paar plaatjes kan bekijken.
Gemiste kans van Latitude (TD)

Jammer dat je moet inloggen. Voor een merk dat ik nog niet ken ben ik dat niet van plan. Misschien mis ik wel wat, maar dat is dan jammer…

mcfr Schreef:

Jammer dat je moet inloggen. Voor een merk dat ik
nog niet ken ben ik dat niet van plan. Misschien
mis ik wel wat, maar dat is dan jammer…

Wellicht is de verklaring dat Latitude zich omschrijft als original design manufacturer en original equipment manufacturer. Weet niet of ze echt consumentenproducten hebben (maar ik heb ook niet ingelogd, dus :wink: )

Gemiste kans met dat inloggen.

Orisfan Schreef:

ik heb er geen behoefte aan om allerlei gegevens
te verstrekken alvorens ik een paar plaatjes kan
bekijken.
Gemiste kans van Latitude (TD)

+1.

Vriendelijke groeten

N.Visser.

idd, inloggen… laat maar.
Als ik op googleplaatjeszoeken klik mis ik volgens mij ook niet veel.

Jammer van het inloggen - ik wilde een soort van algemeen account aanmaken voor iedereen, maar je emailadres is tevens je inlognaam. Dus dan moet ik ook een fake-email account aanmaken.
Mij teveel moeite, misschien als ik me vanmiddag verveel op het werk.

Traveller69 Schreef:

Jammer van het inloggen - ik wilde een soort van
algemeen account aanmaken voor iedereen, maar je
emailadres is tevens je inlognaam. Dus dan moet ik
ook een fake-email account aanmaken.
Mij teveel moeite, misschien als ik me vanmiddag
verveel op het werk.

Heb het d’r net even geprobeerd, maar duurt erg lang voor bevestiging wordt doorgestuurd. Misschien gaat het niet automatisch bij hen.

Username: horlogeforum@gmail.com
Password: lekkerboeiend

Oh ja, als Henrik & Co niet wilt dat we dit adres gebruiken, dan haal ik em er af. Dit adres leek me makkelijk voor iedereen. Pietjepuk en marnixmoed waren al bezet :wink: