Hoofdzakelijk chronografen en een paar 3 wijzer modellen.
Vermoedelijk allemaal voorzien van quartz uurwerken.
Niet wereldschokkend en de prijzen zijn dito.
Mijn dagelijkse keuze inzake (on)bekendheid baseer ik op het bespreken van een merk op ons forum in het voorafgaande jaar.
Wat er allemaal in NL winkels kan ik onmogelijk gaan bijhouden.
Die kun je niet echt onbekendnoemen, zijn horloges
liggen vrijwel overal in Nederland.
Zouden we niet gewoon Sparks z’n dagelijkse bijdrage op prijs kunnen stellen, i.p.v. te gaan zeuren of iets nu meer of minder onbekend is. Wat een verspilde moeite :X
MK is net als Diesel, G-Shock, Armani, BOSS en al die andere modegiganten razend populair. Zoals eerder vermeld, heb ik in het verleden behoorlijk wat aangeschafd en ook MK zat hierbij Het merk is niet alleen populair bij vrouwen, maar ook bij jonge mannen en jeugd. MK heeft ook heeft ook brillen en is in de modebranch wel een bekende.
Heel MP staat vol met die MK rommel, ik vind het persoonlijk lelijke ,slecht afgewerkte horloges waarvan het ontwerp vaak is afgeleid van de betere merken .Typisch "trendy " merk dat over 20jr vast niet meer bestaat.
Michael Kors horloges liggen al lang bij bijna iedere juwelier in het goedkopere segment. Verder is de beste man ook al 10 seizoenen op tv als jurylid van het tv-programma Project Runway.
Als je het merk niet kent, dan hoor je vast niet bij de doelgroep.
Heel MP staat vol met die MK rommel, ik vind het
persoonlijk lelijke ,slecht afgewerkte horloges
waarvan het ontwerp vaak is afgeleid van de betere
merken .Typisch "trendy " merk dat over 20jr vast
niet meer bestaat.
Ach, dan heet het weer anders. Dit soort horlogemerken voorzien nou eenmaal in een behoefte.
Deze is voor mij absoluut niet " minder bekend" … je komt ze werkelijk overal tegen en de prijs vind ik veel te hoog voor hetgeen je krijgt. Puur een mode merk als ICE en velen anderen van dit soort merken. De pubers zijn er iig wel gek op.
Michael Kors horloges liggen al lang bij bijna
iedere juwelier in het goedkopere segment. Verder
is de beste man ook al 10 seizoenen op tv als
jurylid van het tv-programma Project Runway.
Als je het merk niet kent, dan hoor je vast niet
bij de doelgroep.
QED. Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat “Project Runway” is en daar ook niet mee zit.
Michael Kors horloges liggen al lang bij bijna
iedere juwelier in het goedkopere segment.
Verder
is de beste man ook al 10 seizoenen op tv als
jurylid van het tv-programma Project Runway.
Als je het merk niet kent, dan hoor je vast
niet
bij de doelgroep.
QED. Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat
"Project Runway" is en daar ook niet mee zit.
Ach, de presentatrice Heidi Klum is altijd wel leuk om te zien.
Als je wel eens in de USA bent is ze niet te missen.
Ik waardeer de dagelijkse onbekende ook, maar ik wist niet dat ik zeurde als ik denk dat een onbekende wellicht minder onbekend is omdat het merk hier (geheel terecht) niet besproken wordt onder verzamelaars.
Ik waardeer de dagelijkse onbekende ook, maar ik
wist niet dat ik zeurde als ik denk dat een
onbekende wellicht minder onbekend is omdat het
merk hier (geheel terecht) niet besproken wordt
onder verzamelaars.
Zeuren is een groot woord m.i., maar Sparks’ criterium is: “Mijn dagelijkse keuze inzake (on)bekendheid baseer ik op het bespreken van een merk op ons forum in het voorafgaande jaar”. Duidelijk toch?
Sparks bijdragen worden zeer gewaardeerd, zeuren is denk ik niet aan de orde en eigen ervaringen delen hoort bij een forum dus einde discussie? Mijn vrouwtje heeft onlangs een MK tas van me gekregen, degelijk product en iets waar ze zeer zeker goed in zijn, maar dat terzijde want het is geen klok.
Michael Kors (Long Island, 1959) is een Amerikaans modeontwerper.
Hij studeerde modeontwerp aan de Fashion Institute of Technology in New York. Op 19-jarige leeftijd kreeg Kors zijn eerste grote ontwerpopdracht toen hij een collectie mocht ontwerpen voor de gerenommeerde modeboetiek Lothar’s in New York. De kritieken van de modepers op deze collectie waren goed en voor Kors was dit het geschikte moment om zijn eigen label op te richten: Michael Kors, in 1981. Kors had reeds in het begin een duidelijke stijl die hij nooit heeft verlaten: luxueuze, typisch Amerikaanse, sportieve collecties werden zijn kenmerk. Casual chic, maar met een tijdloze elegantie. In 1999 ontving Kors de prijs voor beste ontwerper van dameskledij van de Council of Fashion Designers of America (CFDA).
Reeds in 1997 was zijn prêt-à-portercollectie, tot dan toe uitsluitend voor vrouwen, uitgebreid tot een beperkt aantal kledingstukken voor mannen, maar in 2002 volgde een volledige collectie voor mannen. In 2003 kende de CFDA opnieuw een prijs aan Kors toe, ditmaal voor beste ontwerper van mannenkledij.
In september 2000 lanceerde Kors zijn eerste parfum, Michael Kors voor vrouwen. Door het succes dat dit parfum kende werd een jaar later ook een parfum voor mannen uitgebracht.
In 2004 bracht Kors naast zijn eerste lijn, de duurdere couturelijn, ook een tweede lijn uit: MICHAEL Michael Kors, die bestaat uit zowel dames- als herenkledij, schoenen, handtassen en accessoires.