Minder bekend: "Mike Rowe Works" uit de V.S

[center]
http://www.mikerowewatches.com/
[/center]
[hr]
Het stoere logo schept dito verwachtingen omtrent hun horloges.
Dat is ze gedeeltelijk gelukt. Niet overdone, maar sommige zien er aardig uit wat dat betreft.
Alleen geen specificaties.
Gezien de prijzen zullen het allemaal quartz uurwerkjes zijn.
Maar hoe kun je het maken voor die prijzen; belachelijk laag.
Het zou iets kunnen zeggen over de kwaliteit van het geheel, maar daar durf ik geen uitspraak over te doen.

Groeten,
Flip.

Toch niet echt een “dirty job” :slight_smile:

't idee erachter… dat spreekt me wel aan… om geld bijeen te brengen om het onderwijs in “ambachten” op poten te krijgen… iedereen wil tegenwoordig werk met schone handjes… maar 't ambachtelijke werk… dat gaat verloren als we niet uitkijken… en 't blijft nodig…

die horloges zien er niet verkeerd uit… maar 't is niet iets waar ik snel de Creditcard voor zou trekken. maarja… dat ben ik… mogelijk dat vele anderen ze wel dusdanig mooi vinden dat ze er een, of misschien wel meerdere bestellen

Mooi initiatief, Mike Rowe rules.

Dat doet ie zeker… Ik lig ook elke keer weer dubbel bij zijn programma’s…

't zou ECHT een statement zijn als ie bepaalde delen zou maken van gerecyclede materialen… van bedrijven die hij in zijn programma’s belicht heeft…:slight_smile:

Toch 5 jaar garantie :~

Ik bekijk de modellen net maar vraag mij af…

Ben ik aan een brilletje toe of zitten sommige wijzerplaten er gewoon scheef in?

Groeten.

Noel.

Je hebt gelijk.
Met en zonder mijn brilletje zie ik hetzelfde euvel bij verschillende exemplaren.

n visser Schreef:

Ik bekijk de modellen net maar vraag mij af…

Ben ik aan een brilletje toe of zitten sommige
wijzerplaten er gewoon scheef in?

Groeten.

Noel.

Het deel van de produkiekosten dat normaal naar Q&A gaat, gaat nu naar het goede doel :wink: