Minder bekend: "Monnard" uit Nederland

[center]
http://www.monnard.nl/
[/center]
[hr]
In bovenstaand logo is al te lezen in welke hoek van de horlogemarkt dit merk uit Amsterdam zich profileert.
Alleen jammer dat ze geen specificaties van hun dames- en herenmodellen vermelden.
Ik vermoed dat het om uitsluitend quartz-uurwerken gaat.
De hedendaagse goudprijs zal wel de hoofdmoot vormen van de horlogeprijzen.

Fijne dag verder,
Flip.

Dure flutklokjes.

Sparks Schreef:

De hedendaagse goudprijs zal wel de hoofdmoot
vormen van de horlogeprijzen.

Of die van even geleden. De prijslijst is (net als de rest van de site) van 04.05.05

lencoth Schreef:

Sparks Schreef:


De hedendaagse goudprijs zal wel de hoofdmoot
vormen van de horlogeprijzen.

Of die van even geleden. De prijslijst is (net als
de rest van de site) van 04.05.05

@Sparks
zit je wel op dezelfde site?
als ik op de prijslijst klik dan zie ik onderaan de lijst “Wijzigingen en correcties voorbehouden - Web updated 26-11-2012 09:05”.

oftewel: een paar dagen geleden aangepast.

Ik denk dat je Lencoth wilde benaderen.
Via mijn link kom ik op hun site en zie dan namelijk ook een prijslijst van 26-11-12.
Dus waar Lencoth die datum in 2005 vandaan haalt … geen idee.

@Sparks:

excuus, klopt helemaal!
ik zag je naam in de quote en dacht dat die post van jou kwam…moest nog even één regeltje hoger kijken!

Als ik het woord goud zie klik ik al niet eens verder…

Popma Schreef:

@Sparks:

excuus, klopt helemaal!
ik zag je naam in de quote en dacht dat die post
van jou kwam…moest nog even één regeltje hoger
kijken!

Nee, ik ben de schuldige. De “page info” van de pagina’s heeft als “modified” datum 04.05.05. Blijkbaar is de collectie niet zo dynamisch dat ze de site regelmatige hoeven te wijzigen ;). De prijslijst wordt er blijkbaar ingeladen zonder de “modified” info aan te passen. Overigens, de reden dat ik daar naar keek, was omdat ik zowel de collectie als de site, als een reis terug in de tijd vond.

@Lencoth
vergissen is menselijk
maar die site is een drama ja…ik heb ook niet de meest geweldige site op interpret maar dit stamt uit de beginjaren van het internettijdperk

lijkt me dat als je in de prijsklasse zit waar deze lui zich in begeven, dat je toch wel met iets beters mag komen.