[/center]
[hr]
De merknaam geeft al duidelijk aan in welke hoek van horlogeland we de producten moeten zoeken.
Vanzelfsprekend dat alleen modellen met zwarte wijzerplaten worden gemaakt, meestal in een zwarte pvd kast.
Toch nog veel verscheidenheid.
De meeste uurwerken zijn quartz, wat begrijpelijk is binnen militaire operaties. Je moet erop kunnen vertrouwen.
Vroeger werden voor aanvang van een operatie de horloges gelijk gezet. Met zendergestuurde exemplaren hoeft dat niet meer. Maar houdt men dan tegenwoordig een gezamenlijke battery-check?
Om de klant volledig te bedienen hebben ze in de catalogus ook veel nato straps in vele kleurschakeringen.
Ik denk dat MWC bij de meeste wel bekend is.
Ook de discussie of ze nu wel of niet kunnen.
Ik heb er in ieder geval ooit een gekocht met steriele wijzerplaat.
Als ik Wijnstraat 75 3311 BT Dordrecht op Google raadpleeg, komen er nogal wat verschillende bedrijven om de hoek kijken.
Red flag voor mij is al, dat er geen telefoonnummer te vinden is.
Succes verder.
Dank voor het meedenken. Ja krijg er ook een slecht voorgevoel over. Het was ook een beetje een stomme actie. Gewoon te weinig research gedaan. Mijn vriendin heeft de aankoop gedaan als cadeau voor mij nota bene. En stomme ik was degene die de link naar haar stuurde als leuk cadeau idee
Heb je met credit card betaald? Je kunt een geschil openen om de transactie ongedaan te maken. Die vragen dan om wat documentatie, en dan komt het goed.
Dan kan je vriendin een bona fide Hamilton, Seiko, CWC of Smith’s field watch voor je bestellen.
Ja dat klopt volgens mij in augustus 2023.
Alles verliep toen uiterst soepel betaling en zeer snelle levering.
Was een Elvia en ontving ook direct mail met track and trace ik heb echt geen klachten.
Wel ze netjes om hier nog even te vermelden dat het geld van het niet geleverde horloge uiteindelijk aan ons is terugbetaald. En dat een deel van de communicatieproblemen kennelijk veroorzaakt werden door een haperende mailserver. Speciale dank aan @Roedolf want die was een geweldige bondgenoot in het proces
Graag gedaan en was geen moeite hoor, en gelukkig heb je het geld terugontvangen.
Helaas heb je geen horloge ontvangen maar ik wens je veel plezier van het andere vervangende horloge.
En een fijn weekend gewenst.