Minder bekend: "Nacar" uit Turkije

[center]
http://www.nacar.com.tr/
[/center]
[hr]
Dat belooft wat, ‘since 1929’. En inderdaad, bij enig googlen kwam ik vintage modellen tegen.
Maar om te beginnen zou ik, na het openen van de site, de vertaalmodule op je computer zijn werk laten doen (gesteld dat je die hebt), want alles is in het Turks opgesteld.
De collectie is heel breed, van uitermate bling bling voor de dames tot multifunctionele herenmodellen, en dat alles in heel veel varianten.
Specificaties zijn te ontcijferen als je binnen een modellijn een horloges aanklikt. Tekst verschijnt onder de vergrote foto.
Behalve de als ‘automatic’ aangeduide serie (o.a. ETA 2824) bevatten de horloges (het gros dus) quartz uurwerken.
En het blijft niet bij horloges; ze hebben ook zakhorloges en manchetknopen met uurwerkjes.
Dat laatste is wel handig; bijvoorbeeld links lokale tijd en rechts een andere zonetijd of gmt.:smiley:

Vriendelijke groet,
Flip.

er zitten best wel aantrekkelijke modellen tussen hoor, ook al zal het dan quarts zijn.

Bedankt (dacht eerst dat ik: naScar zag staan :))

Ik had geen idee wat Nascar inhoudt.
Effe googlen en ik ben weer wat wijzer.
Volgens mij bestaat er een geringe overeenkomst tussen beiden: banden.

Groetjes,
Flip.

Ik vind dit een hele leuke.
Behalve veel gejatte ontwerpen ook een aantal eigen ontwerpen die beslist de moeite waard zijn.
Wederom bedankt voor de research.
gr.
Han