Minder bekend: "Nixon" uit de V.S

[center]
http://eu.nixon.com/mens/
[/center]
[hr]
Dit is een handelsmerk, dus niet alleen voor horloges, maar ook voor allerlei andere zaken.
Bij deze categorie kun je veelal een breed scala aan holroges aantreffen. Ook hier stelt men ons niet teleur.
Veel verschillende kastvormen, quartzen en een enkele automaat, analoog/digitaal/anadigi, dames- en herenmodellen, en elk model in meerdere kleuren(combinaties).
Dus voor elk wat wils.

Tot morgen maar weer,
Flip.

had ze wel eens gezien op t www.

Zitten soms nietonaardige modelletjes tussen, maar voordat ik met een horloge ga lopen waar : NIXON" op staat…:frowning:

Een vriend van mij heeft een grote Nixon diver. Hij is niet erg tevreden over Nixon. De PVD coating vertoonde al snel na de aanschaf kale plekken. Daarnaast, de batterij was binnen het jaar leeg, is dat nog niet zo erg, kan gebeuren. Het horloge zou worden opgestuurd voor het vervangen van de batterij en hij zou vervolgens op druk worden getest. Hij kreeg het horloge terug met een los deksel. Mmmm hoe waterdicht zal hij dan zijn, gelukkig was hij het horloge bijna drie maanden kwijt…

Hoe dat werkt met de service weet ik niet, of hij daarvoor naar Amerika gestuurd wordt of dat hij in NL geserviced word. Fijt blijft dat hij in naam van Nixon wordt geserviced.

Verder vind ik de horloges best leuk en ze hebben er best speciale modellen tussen zitten. Zoals de wooden watches:

Dit lezende is mijn conclusie: geen aanrader!

Orisfan Schreef:

had ze wel eens gezien op t www.

Zitten soms nietonaardige modelletjes tussen, maar
voordat ik met een horloge ga lopen waar : NIXON"
op staat…:frowning:

Voor je het weet zit er een microfoontje in… :smiley:

Ik had er altijd twee op de wishlist staan. De Nixon Ticket.

Met een houten wijzerplaat.
En de mooiste is toch de Rotolog. Dit is echt een icoon in Amerika maar hier niet zo bekend. Heel mooi met die houten plaatjes.