Minder bekend (nr 1.583 = laatste): "Zzero" uit Italië

Bedankt voor dit altijd leuke item! Ik zal het wel missen!

Inderdaad jammer, einde van een “tijdperk” :wink:

Dit was altijd een rubriek die ik altijd als eerste bekeek bij mijn bezoek aan dit forum.
Hartelijk dank voor de moeite en het werk dat je er in hebt zitten.
En PB voor de Excel lijst verstuurd.

Geef deze man een standbeeld!

Goed werk, waarvoor dank.

:}

Dank voor je bijdrages, Flip.

Knappe prestatie!

Mooi Filip… Bedankt en het ga je goed!

Flip bedankt!:}

Flip, bedankt! Het was heel erg leuk leesvoer (tu)

Dick

Gezien het aantal werk en tijd dat in dit eenmanscollectief is gestoken vind ik een vaste plaats op het forum in de vorm van een permanent bericht in deze op zijn plaats. Hulde!

Wow, respect voor het iedere dag weer opbrengen van het plaatsen, en dat ruim 4 jaar lang. De “minder bekend” reeks verdiend idd. naar mijn mening een vast plekje, al was het alleen maar om nieuwe leden wegwijs te maken in verschillende merken. Super en bedankt! (tu)

Thanx voor alle minder bekend posts!(tu)

Zaten hele leuke weetjes en merken tussen.

Groeten,

Noel.

:}

Bedankt Flip voor je jaren van inzet. Ik vind persoonlijk dat je lijst waardig is om in de FAQ te plaatsen. Misschien als post, zodat ie aangevuld kan worden met nieuwe merken.

Mannen, hartelijk dank!!!
Ik heb het met plezier gedaan, maar ben ook wel blij dat de klus geklaard is.
Mijn lijst is voor iedereen beschikbaar.
Een plaatsje binnen het forum (bijvoorbeeld in faq) zou deze voor iedereen het makkelijkst bereikbaar maken.
Maar ik weet niet hoe dat in het vat moet worden gegoten. Heeft iemand een oplossing, laat het dan ff weten.
Ik heb er wel definitief een punt achter gezet. Ik houd niet van zaken met een ‘open eind’.
Dus als iemand nog eens tegen een nieuw - of minder bekend merk aan loopt, wijd er dan zelf een topic aan.

Groetjes, Flip.

Wát een opgave om er telkens iets over te schrijven en alles op te zoeken! Het was heel leuk, ik ga ze zeker nog eens terug lezen.

Bedankt!

Jaap-Wim Schreef:

naar mijn
mening een vast plekje, al was het alleen maar om
nieuwe leden wegwijs te maken in verschillende
merken. Super en bedankt! (tu)

Hier ben ik het helemaal mee eens, een permanent plekje voor de ‘Minder bekent’ topics.

Sparks Schreef:

.

Een plaatsje binnen het forum (bijvoorbeeld in
faq) zou deze voor iedereen het makkelijkst
bereikbaar maken.
Maar ik weet niet hoe dat in het vat moet worden
gegoten. Heeft iemand een oplossing, laat het dan
ff weten.

Ik zou eerst navragen of t mag. Ik heb al meerdere keren gevraagd of t ehbo lijstje er tussen mag, maar niks meer over gehoord.

Bedankt Flip. Altijd met plezier gelezen.

Bedankt Flip !

Chris Kellner uploaded this image to