Minder bekend (nr 1.583 = laatste): "Zzero" uit Italië

Vandaag komt er dus een eind aan mijn dagelijkse bijdrage. Ik heb geen minder bekende merken meer.
Ik had er nog 21 willen plaatsen, maar de sites van die merken zijn óf niet op orde óf under construction.
Toen ik er op 27-10-10 mee begon, had ik een lijst van zo’n 700 merken. Inmiddels is dat gegroeid tot bijna 2.000, waarvan ik er 1.583 in de spotlights zette.
Daarmee duurde mijn (zelf opgelegde) missie uiteindelijk bijna 4 jaar en 4 maanden, waarin ik om redenen op 5 dagen verstek liet gaan.
Ik heb het met plezier gedaan; al met al toch veel tijd in gestoken, en daarom eigenlijk wel blij dat de klus geklaard is.
Sommigen attendeerden mij op merken die ik nog niet kende, waarvoor dank.
De meningen over merken en hun producten liep van wow tot troep.
Dat mijn prevelementjes door velen gewaardeerd werden, is mij in de loop der tijd wel duidelijk geworden.
Het zou leuk zijn als tenminste iemand er leuk-merk-ervaring door heeft gekregen, die heeft geleid tot de aanschaf van een horloge waar hij geen spijt van heeft.
Mijn lijst (Excel-bestand) stel ik beschikbaar voor wie er interesse in heeft. Geïnteresseerd? Stuur me dan een PB met daarin je privé email-adres, zodat ik het als bijlage kan voegen bij mijn retourbericht.
Ik blijf wel forumlid, alleen veel minder actief.
[hr]
En dan nu de hekkensluiter:
[center]
http://www.zzero.com/
[/center]
[hr]
Zoals een goed Italiaans merk betaamt is de site slechts in de eigen taal opgebouwd. De online-shop werkt niet.
Maar het gaat feitelijk om de producten, de collezioni dus.
Hier vinden we best wel aardig ogende exemplaren, waarin quartz uurwerken van volgens mij Japanse makelij, maar ook mechanische automaten van Aziatische herkomst zijn gemonteerd.
Prijzen worden niet genoemd, maar ik verwacht geen wereldschokkende bedragen.

Het ga jullie goed,
Flip.

Dag Flip, bedankt voor al je inspanningen, ik heb er in ieder geval heel wat van opgestoken! :slight_smile:

Hendrik

Dank je wel Flip, ik heb veel van je bijdragen met genoegen gelezen!

Zal even wennen worden maar een heel verdient applaus…

Leuk hoor vaak naar gekeken.
Bedankt!

Ook bedankt namens mij, ik denk dat je met je posts heel wat mensen aan horloge ideetjes hebt geholpen.
Eigenlijk is het DE post van de laatste 10 jaar.

groetjes Lenno

Hi Flip, in 4 jaar en 4 maanden 1.583 horlogemerken posten is een prestatie van formaat. Ik heb je posts met plezier gelezen en veel nieuwe merken leren kennen. Bedankt voor al je werk! (tu)

Hoi Flip heel erg bedankt voor jouw geweldige bijdrage in ruim vier jaar .

Bedankt voor alles, maar eigenlijk best jammer dat het afgelopen is! Na ja dan maar over gaan op horlogeband merken en makers? (:smiley:

Mijn beste,

Mijn oprechte dank voor deze memorabele kroniek!!
Je hebt ons met dit tijdsrelaas,
laten genieten van die onuitputtelijke bron der horlogerie!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Flip, bedankt voor al die uren ‘minder-bekend’ vermaak!

Chapeau voor je volharding :} en ik zal dit topic gaan missen.

Stiekem hoop ik dat je er af en toe nog ‘een minder bekende’ ingooit;)

Bedankt voor je bijdrage Flip, ik de topics vaak gelezen!

Al met al zeer knap dat je dit 4 jaar hebt volgehouden!

Ik maak een diepe buiging voor je…

NicoB)-

Geweldig bedankt!!

Ik keek altijd uit naar jouw bijdragen met wéér een nieuw merk.
Zal het zeker missen.

Bedankt. Was altijd leuk om te lezen.

Super Flip, bedankt voor je werk, altijd leuk om te lezen.

Fantastisch werk Flip, vond het altijd erg leuk om te lezen. Thnx voor alle inspanning!

(tu)

Flip, hartelijk dank voor deze geweldige bijdrage :}

Bedankt! ik heb ze niet allemaal gelezen :smiley: maar niettemin waren er heel veel interessant en/of vermakelijk. (tu)