Minder bekend: "Slazenger" uit Turkije

[center]
http://www.slazengersaat.com/
[/center]
[hr]
Soms vraag ik mij af of een horlogemerk door het openen van een internetsite ook werkelijk klanten probeert te overtuigen hun producten te kopen.
Want ook bij dit merk ontbreekt productinfo.
Je zult het met de plaatjes moeten doen; dus feitelijk net een digitale etalage.
Je ziet wel veel heren- en damesmodellen met verschillende kleuren en kleurcombinaties.
Niets om over naar huis te schrijven, dus.

Groeten,
Flip.

Tennis racket merk…

Ik kende ze weer van de zonnebrillen.

Volgens mij word of werd dit merk ook bij de kijkshop verkocht.

Spoon1 Schreef:

Tennis racket merk…

En tennisballen. Niet zo hele beste. Mijn hond knaagt ze in een dag of 2 doormidden. Penn ballen houden het langer vol.
Maar best aardige klokjes… :slight_smile:

Hoho, het zijn de officiële ballen van Wimbledon.
Echt geen troep hoor;)
In mijn actieve periode ben ik nog een paar jaar ondersteund door dit merk. Was wel vlak na het begin van de jaartelling hoor…:wink:
Maar absoluut mooie spullen!

Wel eigenaardig dat Slazenger op de site van Wimbledon wordt aangeprezen als “echt Brits”, maar dat zal wel een typisch gevalletje chauvinisme zijn denk ik…

Dick

Dick V Schreef:

Wel eigenaardig dat Slazenger op de site van
Wimbledon wordt aangeprezen als “echt Brits”, maar
dat zal wel een typisch gevalletje chauvinisme
zijn denk ik…

Naar mijn bescheiden mening is Slazinger ook zo Brits als het maar kan…

Heb het vage vermoeden dat hun producten toch echt niet in het V.K. gemaakt worden hoor…

Rommel.
Net als hun rackets.
De ballen zijn dan weer wel goed, als je ze als topspeler om de zoveel games mag wisselen. Maar dat doen ze met F1 banden natuurlijk ook.
Als recratief of middenmoot speler ben je beter af met Penn.
Omdat je ze zelf moet kopen natuurlijk.
Ik heb van die horloges er al enkele in mijn handen gehad maar zéker niet om mijn pols !

Founded by brother’s Ralph and Albert Slazenger in 1888, Slazenger has a long and distinguished history, which was further enhanced in 1940 with the Company’s acquisition of Ayres (est. 1810) and Sykes (est. 1875). Read on to find out how Slazenger has remained at the forefront of Sports in England and throughout the world for more than 120 years.

de " roots" liggen toch echt in V K.

De “roots” zeker wel.
De horloges darentegen in een container uit Maleisië !

Dick V Schreef:

Heb het vage vermoeden dat hun producten toch echt
niet in het V.K. gemaakt worden hoor…

Dat is natuurlijk niet het criterium…