[/center]
[hr]
De inkt van het geboortekaartje van dit merk is amper droog.
Zoals te verwachten is de collectie nog heel beperkt; 1 duikermodel in 2 uitvoeringen.
Het gaat om een strak uitgevoerde 44 mm kast met een rustig ogende bezel, 200 m w.r., met een door Seiko geproduceerde automaat met hacking.
Ze zijn nog slechts in pre-order te verkrijgen; de levering vindt, als minimaal 100 orders zijn geplaatst, vermoedelijk in 2015 plaats.
De aanbetaling is € 175 voor een horloge van € 399 met plexiglas of € 469 met saffierglas.
Ze zijn nog bezig met de ontwikkeling van een heel ander model. Dat wordt wel een joekel!
Dat is toch weer een hele mooie boutique duiker. Logo is ook erg subtiel. Plexi vind ik ook sexy maar. 44mm net te groot voor mij. Jammer geen lugholes.
Als ik dit soort modellen zie denk ik al gauw aan merken als bijv. Aevig, Helios, Armida, etc. waarbij dit soort horloges/kastvormen met name geliefd zijn in forums (alwaar ze ook gehypt worden).
Als ik dit soort modellen zie denk ik al gauw aan
merken als bijv. Aevig, Helios, Armida, etc.
waarbij dit soort horloges/kastvormen met name
geliefd zijn in forums (alwaar ze ook gehypt
worden).
+1 Wat voegt zo’n merk dan toe? (Overigens vind ik 'm niet lelijk).
Als ik dit soort modellen zie denk ik al gauw
aan
merken als bijv. Aevig, Helios, Armida, etc.
waarbij dit soort horloges/kastvormen met name
geliefd zijn in forums (alwaar ze ook gehypt
worden).
+1 Wat voegt zo’n merk dan toe? (Overigens vind
ik 'm niet lelijk).
Dat kun je bij alle merken afvragen. Ik ben een liefhebber van deze horloges. Het geld wat ze besparen aan marketing vind je gelukkig niet terug in de prijs in tegenstelling tot de juweliers merken.
Helaas. Vind de datum ook beetje uit balans met de rest zo naar binnenschoven vensterbankje. Maar vind em wel leuke designelementen hebben, zoals de lume op de wijzers. En mooie lijnen heeft ie kwa kast enzo. Wil em best es irl zien.
Helaas. Vind de datum ook beetje uit balans met de
rest zo naar binnenschoven vensterbankje. Maar
vind em wel leuke designelementen hebben, zoals de
lume op de wijzers. En mooie lijnen heeft ie kwa
kast enzo. Wil em best es irl zien.
Daar heb je gelijk in. Maar ja het moet tegenwoordig allemaal in grote kasten. 40mm was heel mooi geweest en dat is toch nog steeds de meest voorkomende maat bij de populairste duiker ter wereld. Ik vind het echt jammer.
Daar heb je gelijk in. Maar ja het moet
tegenwoordig allemaal in grote kasten. 40mm was
heel mooi geweest en dat is toch nog steeds de
meest voorkomende maat bij de populairste duiker
ter wereld. Ik vind het echt jammer.
ook krijg ik er beetje t sumo-effect bij. zeg maar grote kast en smalle bandbreedte. maar wie weet ziet t er irl wel goed uit of went t makkelijk. ik bedoel, had eerst ook wat moeite met mn pellikaan van 45 en 22mm.