[/center]
[hr]
Het hoofdkantoor van deze onderneming is te vinden in Towson, Maryland.
Het lijkt een buitenwijk van Baltimore te zijn.
De horloges die ze produceren liegen er niet om.
De diverse uurwerken zijn van oorsprong van Zwitserse makelij, maar vervolgens in eigen keuken drastisch aangepakt; o.a. behoorlijk gedecoreerd.
Ook op het gebied van kastmateriaal is men bij diverse modellen niet zuinig aangelegd.
Deze aspecten in aanmerking nemend, vind ik ze over het algemeen niet heel duur.
Er zitten m.i. fraaie exemplaren tussen. Alleen dat logo . . . spuuglelijk.
maar vervolgens in eigen keuken
drastisch aangepakt; o.a. behoorlijk gedecoreerd.
Ook op het gebied van kastmateriaal is men bij
diverse modellen niet zuinig aangelegd.
Deze aspecten in aanmerking nemend, vind ik ze
over het algemeen niet heel duur.
Door de prijzen ging ik twijfelen. Bij de gouden versies kan ik me de prijsstelling wel begrijpen. En dan vind ik ook mooie plaatjes van de prachtig geskeletteerde uurwerkjes.
Maar van de goedkopere stalen zie ik die niet. Ik ben alleen gedecoreerde perlages en cotes tegengekomen.
Ook het uurwerk van de GMT vind ik niet spectaculair.
En toch hangt daar imho een pittig prijskaartje aan van zo een 3k. Ik denk daardoor dat alleen de gouden versies zulke mooie uurwerkjes hebben, en dat de stalen versies niet bepaald goedkoop zijn voor wat je krijgt. Uiteraard heb ik ze niet irl gezien en natuurlijk heb ik gelezen dat het geen massaproductie is bij hen. Maar toch, 2,5k voor een 7750 uurwerkje…
Er zitten m.i. fraaie exemplaren tussen. Alleen
dat logo . . . spuuglelijk.
Hihi, meestal ben je imho best ‘objectief’ in je negatieve opmerkingen. Maar deze greep je blijkbaar best aan